Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie we wtorek!
Opona Maxxis Receptor powstała z myślą o gravelach. Ta zwijana konstrukcja wykonana jest w technologii Tubeless Ready i ma dodatkowe zabezpieczenie przez przecięciem. Toczy się gładko, dobrze trzyma się podłoża i zapewnia wygodne prowadzenie jednośladu w różnych warunkach.
Na szutry, asfalt i drogi gruntowe
Opona Maxxis Receptor to konstrukcja typu semi-slick. Nowoczesna mieszanka gumy i dopracowany bieżnik sprawiają, że gładko toczy się po nawierzchni różnego typu. Zda egzamin na szlakach szutrowych, asfaltowych chodnikach, a także drogach gruntowych.
Solida mieszanka gumy
Wysoka odporność na przebicie i uszkodzenie, niskie opory toczenia i znakomita przyczepność do podłoża to efekt zastosowania dwuskładnikowej mieszanki gumy. Twardszy środek zapewnia odporność na ścieranie, a miękkie boki pozwalają zachować stabilność podczas pokonywania zakrętów. Technologia EXO (wzmocnienia na ścianach bocznych) dodatkowo chroni konstrukcję przed przecięciem.
Bieżnik do szybkiej jazdy
W oponie zastosowano niskoprofilowy bieżnik środkowy, który minimalizuje opory toczenia, a przez to pozawala rozwijać imponujące prędkości. Drobne klocki na barkach zapewniają dobrą przyczepność na zakrętach – zarówno na utwardzonych, jak i grząskich szlakach.
Dual Compound
Innowacyjna mieszanka wykorzystująca dwa rodzaje gumy w jednej oponie – twardszej w części centralnej oraz miękkiej po bokach. Takie rozwiązanie zapewnia niewielkie zużycie ogumienia oraz dobrą przyczepność na zakrętach.
EXO
Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.
TUBELESS READY
Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Zobacz również: