Cena (zł)
-
Marka
Rozmiar koła
Kolor
Dodatkowe parametry
Bagażnik CROSSO Lowrider

(8)

Bestseller

Kolor: czarny

od 119.00 zł
Producent: CROSSO

Bagażnik typu low-rider jest kompatybilny z widelcami sztywnymi i amortyzowanymi o średnicy goleni dolnych do 35 mm.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD9055
czarny
Rozmiar koła: 27", 28", 27,5", 26" Waga: 655 g

W magazynie wysyłka w 24h

7 szt.
119.00 zł Cena kat. 149.99 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

DD56883
srebrny
Rozmiar koła: 27", 28", 27,5", 26" Waga: 655 g

W magazynie wysyłka w 24h

5 szt.
119.00 zł Cena kat. 149.99 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

Historia o tym, jak niewielka, nieznana, ale bardzo solidna firma może stać się jednym z kluczowych graczy na rynku i to bez reklamy-polskie Crosso. Marka od początku postawiła na bezkompromisową jakość-najlepsze materiały (sakwy rowerowe szyte są z Cordury), funkcjonalność oraz ciągłe, restrykcyjne testy. To właśnie te czynniki zadecydowały o dynamicznym rozwoju producenta, który przebił się na rynku dzięki zaufaniu klientów. Dziś w asortymencie firmy znajdziemy oczywiście sakwy (warto przyjrzeć się modelowi Dry Big), worki czy bagażniki. Crosso mimo odniesienia sukcesu nadal wytwarza swoje produkty w Polsce-dlaczego? Ponieważ to zgrany zespół ludzi pochłoniętych światem dwóch kółek, którzy czerpią ogromną radość z tego, co robią.
Bagażniki rowerowe przednie można podzielić na dwie podstawowe grupy: standardowe - projektowane na wzór bagażników tylnych oraz "low rider", które wyraźnie lepiej sprostają trudom nawet wielodniowych wycieczek. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby bagaż znajdował się w okolicy osi przedniego koła, dzięki czemu nie mają większego wpływu na sterowność a przy okazji poprawiają stabilność roweru. Do ich montażu bardzo często wymagane są widelce z otworami montażowymi, które, z uwagi na swoją charakterystykę posiadają najczęściej rowery trekkingowe. Za pomocą specjalnych adapterów (obejm) możliwy jest montaż tego typu bagażników na widelcach bez otworów. Coraz większa popularność widelców amortyzowanych sprawiła, że pojawiły się bagażniki typu low riderlow rider przystosowane do współpracy z nimi. Bardzo ważne jest, aby bagażnik był wyposażony w pręt łączący jego ramiona, zwiększający sztywność konstrukcji i zabezpieczający przed "oparciem" się jej o koło po upadku lub pojawieniu luzów na mocowaniu. Stosowanie przednich bagażników rowerowych pozwala na równomierne obciążenie roweru czego rezultatem jest: odciążenie tylnego koła, które w standardowych warunkach jest znacznie bardziej obciążone, wpływa to pozytywnie między innymi na żywotność szprych i obręczy; dodatkowy atut stanowi większa stabilność przedniego koła, zauważalna zwłaszcza podczas przyspieszania na podjazdach. Na początku użytkownik może odnieść wrażenie, że na skutek obciążenia przedniego bagażnika pogorszyła się sterowność roweru, jednakże jest to sytuacja, do której szybko powinien się przyzwyczaić.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku