Cena (zł)
-
Marka
Rozmiar koła
Kolor
Dodatkowe parametry
Bagażnik KROSS Frontrack 200

Brak opinii

(0)

Kolor: czarny

94.99 zł 74.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%
Producent: KROSS

Kross FrontRack 200 służy do przewożenia sakw rowerowych na przednim kole. Wykonany został z aluminium.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD93071
czarny
Rozmiar koła: 27", 28", 27,5", 26" Waga: 599 g

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
74.90 zł Cena kat. 94.99 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

Firma z Pszasnysza to największa marka rowerowa w Polsce i jedna z największych w Europie. Produkuje rowery każdej klasy w szerokim przedziale cenowym, od rowerów przeznaczonych dla amatorów poprzez nowoczesne rowery wyczynowe. W kolekcji Krossa sporo miejsca zajmują również rowery turystyczne, miejskie i te dla dzieci. Dostępny jest również szereg akcesoriów (m.in. liczniki, oświetlenie, narzędzia) oraz kolekcja odzieży rowerowej.
Bagażniki rowerowe przednie można podzielić na dwie podstawowe grupy: standardowe - projektowane na wzór bagażników tylnych oraz "low rider", które wyraźnie lepiej sprostają trudom nawet wielodniowych wycieczek. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby bagaż znajdował się w okolicy osi przedniego koła, dzięki czemu nie mają większego wpływu na sterowność a przy okazji poprawiają stabilność roweru. Do ich montażu bardzo często wymagane są widelce z otworami montażowymi, które, z uwagi na swoją charakterystykę posiadają najczęściej rowery trekkingowe. Za pomocą specjalnych adapterów (obejm) możliwy jest montaż tego typu bagażników na widelcach bez otworów. Coraz większa popularność widelców amortyzowanych sprawiła, że pojawiły się bagażniki typu low riderlow rider przystosowane do współpracy z nimi. Bardzo ważne jest, aby bagażnik był wyposażony w pręt łączący jego ramiona, zwiększający sztywność konstrukcji i zabezpieczający przed "oparciem" się jej o koło po upadku lub pojawieniu luzów na mocowaniu. Stosowanie przednich bagażników rowerowych pozwala na równomierne obciążenie roweru czego rezultatem jest: odciążenie tylnego koła, które w standardowych warunkach jest znacznie bardziej obciążone, wpływa to pozytywnie między innymi na żywotność szprych i obręczy; dodatkowy atut stanowi większa stabilność przedniego koła, zauważalna zwłaszcza podczas przyspieszania na podjazdach. Na początku użytkownik może odnieść wrażenie, że na skutek obciążenia przedniego bagażnika pogorszyła się sterowność roweru, jednakże jest to sytuacja, do której szybko powinien się przyzwyczaić.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku