Cena (zł)
-
Marka
Materiał
Kolor
Manometr
Wysokie ciśnienie
Dodatkowe parametry
Pompka PARK TOOL PFP-8

(1)

Kolor: niebieski

159.00 zł 127.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 20%
Producent: PARK TOOL

Pompka PFP-8 marki Park Tool

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD63359
niebieski

W magazynie wysyłka w 24h

9 szt.
127.00 zł Cena kat. 159.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 20%

Park Tool od lat specjalizuje się w produkcji najwyższej klasy narzędzi rowerowych. Materiały użyte do ich produkcji oraz przemyślana konstrukcja zapewniają wyjątkową trwałość, użyteczność i ergonomię. Dość powiedzieć, że to właśnie narzędzi Park Tool używają nasi serwisanci w serwisie rowerowym oraz narciarskim.
Pompki podłogowe to zdecydowanie najefektywniejsze i "najmocniejsze" rodzaje pompek rowerowych. Pozwalają uzyskać maksymalne ciśnienie rzędu kilkunastu barów. Taki sprzęt z powodzeniem wystarczy do odpowiedniego napompowania najcieńszych kół w szosówkach. Nie bez powodu pompki rowerowe stacjonarne znajdują się na wyposażeniu firm serwisowych i grup kolarskich. Zasadniczo pompki serwisowe zbudowane są z: metalowej lub plastikowej rurki (korpusu) z umieszczonym w niej cylindrem o długości 50-70 cm i zakończonym plastikową rączką, plastikowej lub kompozytowej podstawy, gumowego wężyka o długości kilkudziesięciu lub więcej centymetrów oraz manometru wskazówkowego. Zwykle u szczytu cylindra znajduje się uchwyt, do którego po zakończonej pracy można wpiąć wężyk. Pompka rowerowa podłogowa jest bardzo wydajnym przyrządem. Już kilka cykli (ruchów tłoka) wystarczy, by bez większego wysiłku uzyskać pożądane ciśnienie. Pod tym względem może się z nią równać jedynie pompka na naboje CO2. Standardowo pompka rowerowa serwisowa ma uniwersalną główkę, więc obsługuje wszystkie rodzaje zaworów. Można więc nią pompować koła w rowerach szosowych, MTB, miejskich, trekkingowych, a także motocyklach i - w razie braku kompresora - samochodach.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku