Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Ranking lampek rowerowych. Co kupić, aby dobrze widzieć i być widzianym?

Data aktualizacji: 15-07-2022

Dlaczego przygotowaliśmy ranking oświetlenia rowerowego? To proste – uważamy, że lampki to jedno z najważniejszych akcesoriów dla każdego kolarza. Nie tylko poprawia komfort jazdy i umożliwia podróżowanie po zmroku, ale także poprawiają bezpieczeństwo za dnia. Dotyczy to zwłaszcza szosowców, którzy podczas treningów nie unikają dróg bez ścieżek rowerowych, więc muszą być dobrze widoczni dla kierowców. 

lampka knog na tyłKnog Cobber – minimalistyczna lampka na tył.

Warto pamiętać także o tym, że polskie przepisy drogowe nakładają także obowiązek wyposażenia roweru w światło przednie (pozycyjne, białe lub żółte) oraz tylne (odblaskowe, czerwone). Co prawda, obowiązuje ono wyłącznie od zmierzchu do świtu, ale w naszym kraju zimą lub wczesną wiosną oznacza to mniej więcej ¾ dnia. Jednak znaczna część rowerzystów traktuje ten przepis nadgorliwie i korzysta z oświetlenia zawsze, aby pozostać lepiej widocznym.

Jako że, na rynku dostępne są setki modeli zarówno przedniego, jak i tylnego oświetlenia, to znalezienie najlepszej lampki rowerowej może stanowić nie lada wyzywanie. Dlatego na podstawie analiz, opinii naszych klientów oraz własnych doświadczeń przygotowaliśmy 

Wstęp do rankingu oświetlenia rowerowego.  Jaka powinna być najlepsza lampka na rynku?

Moglibyśmy wskazać tutaj wyłącznie modele o największej mocy strumienia światła, czyli z największą liczbą lumenów, a także dysponujące największymi bateriami. Wiązałoby się to jednak z:

  • wskazaniem samych drogich lampek,
  • ograniczeniem się do modeli ciężkich i zajmujących sporo miejsca,

Zdajemy sobie sprawę, że rowerzyści mają różne potrzeby, dlatego każdy z nich potrzebuje innych akcesoriów. Kolarz szosowy unikający jazdy po zmroku poszuka lekkiego, aerodynamicznego zestaw lampek, które skutecznie sygnalizują jego pozycję na drodze, np. Lezyne. Natomiast gravelowego bikepackera zainteresuje raczej niezawodne oświetlenie zasilane bateriami lub model z szybko ładującym się akumulatorem, jak Eyen Streak. Z kolei osoba potrzebująca lampek do jazdy po szlakach MTB, zaufa mocnemu produktowi, który potrafi rozświetlić ścieżkę na kilkadziesiąt metrów, na przykład Knog PWR Trail.

Przednia lampka Knog Cobber.Przednia lampka Knog Cobber.

Postanowiliśmy w naszym zestawieniu uwzględnić zarówno niedrogie, raczej podstawowe oświetlenie do miasta i rekreacji, jak i potężne modele do jazdy po zmroku w terenie. Znalazły się w nim świetne produkty od znanych producentów, takich jak: Knog, Lezyne czy Sigma, a także mniej znanych lub nowych marek, jak: Eyen, Prox czy Cateye.

Przednia lampka rowerowa – ranking. Im więcej lumenów, tym lepiej?

Lampka rowerowa przednia, czyli umieszczona na kierownicy może spełniać dwie funkcje – poprawiać widoczność kolarza (do jazdy dziennej) lub oświetlać mu drogę (do jazdy nocnej). Do tego pierwszego zastosowania wystarczy nawet niewiele lumenów – 50 lub 100, aby użytkownik był dostrzegalny nawet z ponad kilometra odległości. Natomiast do skutecznego oświetlenia trasy po zmroku, tak aby dało się bezpiecznie jechać, potrzeba przynajmniej kilkuset lumenów, najlepiej ponad 500. Oczywiście wówczas większa moc światła wiąże się z krótszym czasem pracy.

EYEN Streak 1000

Lumeny1000 lm
Zastosowaniedo dynamicznej jazdy na rowerze szosowym, gravelu, MTB
Montażna gumowy pasek. Uchwyt z możliwością montażu licznika od Garmina
Czas działaniaod 1h 25 minut w trybie Ultra Boost do 102 h w Ultra Low

3 najważniejsze cechy: 

  • Potężny strumień światła.
  • Bateria o pojemności 5000 Wh z funkcją powerbanka.
  • Aluminiowa obudowa z klasą wodoszczelności IPX 4.

Eyen Streak to prawdziwy ewenement na rynku. Niewiele jest przednich lampek dysponujących tak silnym strumieniem światła oraz wydajną baterią. W najsilniejszym trybie świeci ona z mocą podobną do reflektorów samochodowych. Jeżeli dodamy do tego solidną obudowę z aluminium i wielofunkcyjny uchwyt, to otrzymujemy prawdziwy bestseller. Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę atrakcyjną cenę – katalogowo 324,99 zł, a w promocji poniżej 300 zł.

Model dostępny jest także w mniejszej i tańszej wersji 750 lm.

Nic dziwnego, że Eyen Streak z 96 opinii wystawionych przez klientów zebrał prawie idealną notę – 4,9 w pięciostopniowej stali.

Co mają o niej do opowiedzenia rowerzyści?

  • Lampka rewelacyjna. Teren oświetlony bardzo dobrze. Wiele trybów pracy pozwala dobrać optymalne świecenie. – Mariusz
  • Moim zdaniem produkt najwyższej klasy. Bardzo dobrze wykonana lampka, jak i wszystkie jej mocowania. Wrażenie robi już samo pudełko estetyczne i na którym opisane jest, co jest co. Duży zakres regulacji mocy świecenia, można dokupić manetkę, duża pojemność baterii. Do zestawu producent dodaje jeszcze mocowanie umożliwiające montaż lampki i kamery sportowej. Jedynym minusem jest dość spora waga lampki, ale to pewnie z uwagi że ma obudowę metalową. Z czystym sumieniem polecam. – Marcin


PROX Dual Power II

Lumeny1600 lm
Zastosowaniedo dynamicznej jazdy na rowerze szosowym, gravelu, MTB
MontażW zestawie pałąk do montażu na kasku
Czas działaniaod 3 h 15 min w trybie max, do 15 h 30 min w programie migającym

3 najważniejsze cechy: 

  • Dwie diody CREE XM-L2 U2 po 800 lm.
  • Obudowa z aluminium T6061 o wodoodporności IPX 5.
  • Duży zasięg świecenia, nawet 200 metrów.

PROX Dual Power II to przednia lampka podobna do opisywanego wcześniej Eyena. Ma jednak więcej mocy (1600 lumenów), a także mniejszy akumulator, ponieważ czerpie energię z ogniw o pojemności 4400 mAh. Cechuje ją wyższy poziom wodoodporności, jest tańsza i ma modułową konstrukcję. Wyróżnia się także sprawnym odprowadzaniem ciepła – nie przegrzewa się nawet przy pracy z pełną mocą.

Z 39 wystawionych opinii model Dual Power II zebrał doskonałą ocenę – średnia 4,9. Sprawdźmy co mają o nim do powiedzenia klienci Centrum Rowerowego:

  • Lampka godna polecenia nadaje się na nocne wycieczki jak i na wieczorne wypady. Duża moc za rozsądne pieniądze. Mały minusik za nagrzewanie się, ale nie można mieć wszystkiego. Jeszcze jeden mały minusik za brak trybu eco lub 25% ale to tylko moje czepialstwo. Gorąco polecam. – paqn
  • Bardzo dobre oświetlenie na szosę jak i MTB. Byłem zaskoczony gdy po raz pierwszy użyłem :) Polecam sklep, miałem problem z baterią proces wymiany na nową 4dni łącznie z przesyłkami DUŻY PLUS dla Obsługi Gwarancyjnej. Polecam lampkę i sklep :) vvoyteq

KNOG Plugger Ninja

Lumeny:
350 lm
Zastosowaniedo jazdy szosowej i po mieście. Idealna na co dzień
Montaż na silikonową opaskę, pasuje do większości kierownic (22-27 i 27-32 mm, z wyjątkiem modeli aero)
Czas działaniaod 1,5 h do 180 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Niezwykle wydajna w ekonomicznym trybie pracy.
  • Mała, lekka i niezawodna.
  • Sprawdza się jako światło dzienne, które służy także jako podstawowe oświetlenie po zmierzchu, np. w mieście.

KNOG Plugger Ninja to typowy produkt od australijskiego producenta, czyli lampka zaprojektowana w niezwykle przemyślany sposób – estetyczna, kompaktowa i zapewniająca bezpieczeństwo. Odpowiednio dobrana moc światła sprawdza się przy codziennych dojazdach do pracy lub podczas treningów. Nie tylko zapewnia dobrą widoczność roweru, ale także wystarczy do rozjaśnienia trasy po zmierzchu. Jeżeli sporadycznie zdarza nam się jeździć po ciemku, to Plugger Ninja będzie optymalnym wyborem. Przednia lampka może tworzyć zestaw z tylnym modelem.

Plugger Ninja jest nowym produktem, dlatego nie ma jeszcze wielu opinii. Jednak dwóch zadowolonych klientów oceniło tę przednią lampkę na piątkę:

  • Bardzo dobra jakość, mocno świeci, długi czas pracy. – Rafał
  • Działa super – Marek


PROX Torch

Lumeny500 lm
Zastosowanie uniwersalna lampka rowerowa i latarka w jednym
Montażuchwyt z tworzywa, szeroka możliwość regulacji
Czas działaniaw wersji z akumulatorem od 2 do 7 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Dostępna także w wersji zasilanej 3 bateriami AAA.
  • Niska masa – 82 gramy.
  • Sprawdzi się również jako latarka ręczna.

PROX Torch jest zdecydowanie jedną z najpopularniejszych i najlepszych lampek rowerowych dostępnych w niskiej cenie. Składa się z klasycznej latarki oraz uchwytu do zamontowania na kierownicy. Świetnie sprawdzi się do bikepackingu lub do jazdy w trudnym terenie. Warto traktować ją nawet jako zapasowe źródło oświetlenia. 

Nasi klienci wystawili temu modelowi aż 102 opinie, a średnia nota wynosi 4,4, czyli oceniali go na czwórkę z plusem. Oto treść wybranych recenzji:

  • Tryb migający – bajka. Właśnie o taką lampkę ostrzegawczą mi chodziło. Przy jeździe po ulicy wszystkie znaki drogowe świecą, jakby przejeżdżał pojazd uprzywilejowany.;) Do szybkiej, nocnej jazdy po lesie niestety się nie nadaje – trzeba znacznie zwolnić, żeby zauważyć zakręty i drzewa. Wykonanie samej lampki bardzo dobre, uchwyt to zwykły, śmierdzący kawałek plastiku. Spełnia on jednak swoje zadanie i bardzo dobrze trzyma lampkę na kierownicy. – DawidS
  • Bardzo dobra latarka. Dobry uchwyt, bardzo dobra jasność w dobrej cenie. Polecam! – ArturP


SIGMA Buster 100 

Lumeny120 lm
Zastosowaniedo rekreacyjnej jazdy po mieście lub jako dodatkowa lampka na kask
Montaż
regulowany pasek z tworzywa, w zestawie adapter do kasku
Czas działania
od 2 do 10 h

3 najważniejsze cechy: 

  • solidna jakość, gwarantowana przez znaną markę z Niemiec.
  • Aż 6 trybów pracy, w tym bardzo ekonomiczny sygnał SOS.
  • Możliwość obrotu o 360 stopni.

Model SIGMA Buster 100 znalazł się w rankingu przednich lampek rowerowych w głównej mierze za świetny stosunek ceny do jakości. Może nie rozświetli gęstego lasu w środku nocy, ani nie będzie pracować przez 60 godzin na jednym ładowaniu. Jednak jest niezwykle kompaktowy, ma rozmiar pudełka na zapałki i waży 62 gramy, a podczas jazdy zdecydowanie poprawi bezpieczeństwo rowerzysty w terenie lub w mieście.

Podobne zdanie podzielają zadowoleni użytkownicy.  Z 18 opinii produkt zebrał średnią ocen 4,9. Przytoczmy dwie reprezentatywne:

  • Bardzo dobre, jasno świecące oświetlenie, kilka trybów pracy, mocny akumulator wystarczający na wiele godzin pracy, staranne wykonanie. To wrażenia po 30 dniach użytkowania – Paweł
  • Porządnie wykonana, dobre mocowanie do kierownicy (choć gwint śruby mógłby być czymś zakryty). Fajny pomysł z 3 kolorami podświetlenia przycisku i poziomem baterii, więc wiadomo kiedy naładować. Do miasta ilość światła w zupełności wystarczy. Polecam! – Janusz

Oświetlenie rowerowe – ranking polecanych modeli na tył

Tylne lampki mają co do zasady tylko jedną funkcje – poprawiać widoczność rowerzystów na drodze. Nie potrzeba do tego ogromnej liczby lumenów, bardziej liczy się rodzaj zastosowanych diod, ich układ, a także kąt świecenia. 

lampka w nocy.Wybierz sprawdzone oświetlenie i popraw swoje bezpieczeństwo.

Dobrym nawykiem jest stosowanie tylnego oświetlenia w każdych warunkach, także w dzień, dlatego warto szukać modeli mogących działać przynajmniej kilkanaście godzin, aby nie ładować akumulatora częściej niż co tydzień lub dwa (w zależności od czasu, jaki spędzamy "na siodełku"). Co więcej, najlepsze lampki rowerowe tylne mają kilka trybów świecenia, ponieważ miganie często okazuje się lepiej widoczne dla kierowców, ponieważ naturalnie przyciąga ich uwagę.

MACTRONIC Walle

Lumeny18 lm
Zastosowanieuniwersalne
Montażna klip
Czas działania
od 4 do nawet 100 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Zasilanie na 2 baterie AAA.
  • Widoczność z 1 kilometra.
  • Szeroki zakres świecenia – 180 stopni, dlatego widać ją również z boku.

MACTRONIC Walle to produkowana od lat i niezmiennie bardzo popularna tylna lampka. Jest lekka, niedroga i prosta w obsłudze, a widać ją z kilkuset metrów. Doskonale udowadnia to, że w prostocie tkwi siła. Zasilanie zapewniają dwie baterie AAA, które wystarczają na kilkadziesiąt godzin pracy.

Średnia opinia tego modelu, wyliczona na podstawie 116 opinii wynosi 4,9:

  • Ta lampka przebiła wszystkie jakie wcześniej dane mi było testować. Jest mocarna. Trzeba się z nią obchodzić ostrożnie, bo potrafi oślepić ;) . Nie ma opcji żeby rowerzysta pozostał niezauważony na drodze. Jeżeli komuś zależy na bezpieczeństwie i widoczności na drodze nie powinien się zastanawiać nad zakupem. Brać w ciemno. – Chrisu001
  • Doskonała lampka, widoczna z kilkuset metrów, wodoszczelna – wytrzymała jazdę w ulewnym deszczu. baterie dołączone do lampki wytrzymają ok. 2 tysiące km. działanie uboczne lampki - kierowcy nie wiedzieć dlaczego, zachowują większą odległość przy wyprzedzaniu – rowerowy365


PROX Minor

Lumeny
60 lm
Zastosowanieuniwersalne
Montaż
gumowy uchwyt
Czas działania
od 2 do 14 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Akumulator o pojemności 800 mAh, ładowany na USB.
  • Duża intensywność światła.
  • Łatwa w montażu (na sztycy lub tylnym trójkącie).

PROX Minor to ciekawa propozycja dla rowerzystów poszukujących w przystępnej cenie tylnej lampki, która poprawi ich bezpieczeństwo jazdy. Producent nie zastosował w tym modelu żadnych skomplikowanych technologii, postawił za to na solidność i sprawdzone rozwiązania. Dla znacznej części rowerzystów okazuje się to wszystkim, czego potrzeba do codziennej jazdy, stąd ogromna popularność Proxa Minora.

Ocena użytkowników? Bardzo dobra – 89 opinii, średnia nota 4,8. Możemy w nich przeczytać, że:

  • Lampa świetnie się prezentuje i robi dobre wrażenie, można ją zamontować w pionie oraz w poziomie; daje mocne światło. Szkoda, że wraz z lampą nie jest dołączony dodatkowy uchwyt (zaczep), aby zamocować lampę na torebce pod siodełkiem. Gdy lampa zaczyna się rozładowywać, zaczyna świecić dodatkowa dioda (kolor fioletowo-niebieski), a mimo to i tak jeszcze na długo wystarcza energii w akumulatorze. – Damcykk
  • Moc światła jest świetna - z taką lampą nie trzeba się bać pierwszej lepszej mgiełki. – rafalw

 

LEZYNE Strip Drive PRO 300

Lumeny300 lm
Zastosowaniezarówno do wyczynowych treningów, jak i rekreacji po mieście
Montażgumowy uchwyt
Czas działania
od 3 do 53 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Pasuje do sztyc zwykłych oraz aerodynamicznych.
  • Szeroki kąt świecenia (270 stopni), dzięki technologii Wide Angle Optics.
  • W wersji "Alert" jest to tylna lampka rowerowa z czujnikiem hamowania.

Lezyne Strip Drive PRO to tylna lampka z wyższej półki. Dzięki niskiej masie, aerodynamicznemu kształtowi oraz kompatybilności ze sztycami aero świetnie nadaje się do rowerów szosowych oraz graveli. Specjalna konstrukcja soczewki zapewnia bardzo wydajny promień świetlny, z daleka dostrzegalny dla innych uczestników ruchu. Szeroki kąt świecenia powoduje, że oświetlenie widać także z boku, co ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa.  

Jak oceniają ten model rowerzyści? Wręcz znakomicie – 11 opinii, średnia 5.0:

  • Super produkt. Bateria pracuje długo. Widoczność błysku jest widoczna ze znacznej odległości, co podnosi bezpieczeństwo na drodze. Polecam każdemu. – Łukasz
  • Bardzo dobrze widoczna. Dużo trybów pulsacyjnych. Bateria mogłaby być trochę większa, nawet kosztem wagi, ale to myślenie życzeniowe. Ogólnie bardzo dobra inwestycja w bezpieczeństwo. – Mikołaj


KNOG Big Cobber

Lumeny270 lm
Zastosowaniezarówno do wyczynowych treningów, jak i rekreacji po mieście
Montażgumowy uchwyt (oring)
Czas działania
od 2 do 100 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Bardzo mocny strumień światła.
  • Zintegrowana wtyczka USB. Podłącza się bezpośrednio, nie wymaga dodatkowego przewodu do ładowarki.
  • Wyjątkowy design.

KNOG Big Cobber to bardzo zaawansowany model tylnej lampki. Australijski producent wyposażył ją w najnowocześniejsze technologie. Zadbano nie tylko o mocne oświetlenie roweru, ale także o takie dodatki, jak możliwość programowania w aplikacji własnego trybu świecenia. Wygięty, dopasowany do sztycy kształt zapewnia szeroki kąt pracy – aż 330 stopni, co oznacza, że świeci prawie z każdej strony.

Ocena użytkowników? W naszym systemie na razie jedna, ale maksymalna, czyli 5.0:

  • Genialna, a opcja zaprogramowania własnych sekwencji świecenia to już perwersja. ;) – Paweł

 
LEZYNE Hecto Drive

Lumeny15 lm
Zastosowanie
do jazdy w dzień
Montażgumowy uchwyt do sztycy
Czas działania
od 5 do 12,5 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Niska masa.
  • Zakres widoczności światła w obszarze 180°.
  • Zintegrowana wtyczka USB, nie potrzeba osobnej ładowarki.

LEZYNE Hecto Drive to bardzo mała, lekka i niedroga lampka od sprawdzonego producenta. Oferuje użytkownikowi cztery energooszczędne tryby pracy, idealne do jazdy w ciągu dnia. W soczewce zastosowano specjalny rodzaj konstrukcji, który tworzy jednolitą wiązkę światła, co dobrze sygnalizuje obecność rowerzysty, nawet z dalszej odległości. Przydatnym dodatkiem jest również wskaźnik mocy naładowania, dzięki czemu łatwo da się kontrolować stopień naładowania akumulatora.

Z 10 opinii wystawionych przez klientów lampka otrzymała średnią 4,7:

  • Dobra jakość wykonania i działania. – Olga
  • Super lampka. Bateria długo trzyma. – Piotr

Oświetlenie rowerowe – ranking polecanych zestawów na model 2022

Każdy kolarz może samodzielnie skompletować dobrze dopasowane do siebie lampki przednie i tylne (nawet od różnych producentów) lub sięgnąć po gotowy zestaw oświetlenia. Druga opcja jest często zdecydowanie tańsza, co ma znaczenie zwłaszcza dla osób, które od zera kompletują sprzęt do jazdy na nowym rowerze. Zastanawiasz się, co warto wybrać w tym sezonie? Przyjrzymy się bliżej kilku polecanym zestawom oświetlenia rowerowego z różnych segmentów cenowych.

Peleton 2.0 lampka.Tylna lampka z zestawu Eyen Peleton 2.0.

Zestaw lampek rowerowych CATEYE HL-EL135N + TL-LD135R

Światłość150 kandeli z przodu
Zastosowaniedo rekreacyjnie jazdy w dzień lub wieczorem
Montażgumowy pasek FlexTight
Czas działaniaprzód od 80 do 320 h, tył od 100 do 200 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Zasilanie na łatwo dostępne baterie AA z przodu i AAA z tyłu.
  • Szeroki zakres świecenia.
  • Zwiększona widoczność dzięki technologii Opticube.

CATEYE HL-EL135N + TL-LD135R to zestaw polecany dla rowerzystów niemających wygórowanych wymagań od sprzętu, ale ceniących swoje bezpieczeństwo. Ten komplet mocno świecących lampek można kupić w promocyjnej cenie już poniżej 100 złotych, a dobrze wywiązują się one ze swoich zadań.

Nasi klienci cenią to oświetlenie za rozsądny stosunek ceny do jakości – 52 opinie, średnia ocena 4,7:

  • Świetne lampki. Dzięki nim rower widać dookoła, a nie tylko z przodu i z tyłu. Nie raz już, mając mocną latarkę z diodą cree miałem przyjemność spotkać się z samochodem skręcającym na skrzyżowaniu, bo ten nie widział, że wjeżdżam z boku na przejazd. Lampka nie powinna świecić tylko słupem światła, do przodu bo tego z boku nie widać. Polecam! – Slavkor
  • Jak za swoją cenę jakościowo nie do porównania, szczerze polecam i amatorom i tym bardziej zaawansowanym rowerzystom. Korzystam z nich od miesiąca i jeszcze mnie nie zawiodły nawet w największych ciemnościach, a szeroki kąt widzenia pozwala dostrzec szczegóły nawet na trudnych trasach – jan.szy


EYEN Peleton 2.0

Lumeny
100 lm
Zastosowanie
do jazdy w dzień i rekreacyjnych wycieczek wieczorami
Montażgumowa opaska (oring)
Czas działania
przednia od 2:45 h do 40 h, tylna od 1h do 50 h.

3 najważniejsze cechy: 

  • Wydajne diody LED z mocnym strumieniem światła.
  • Automatyczne przejście w energooszczędny tryb Ultra Low przy niskim stanie energii.
  • Tylna lampka rowerowa z czujnikiem hamowania – sygnalizuje, gdy zwalniamy.
     

Eyen Peleton 2.0 to zestaw lekkich, wydajnych i bardzo wszechstronnych lampek rowerowych. Cechuje je łatwość obsługi, a aż 6 trybów działania pozwala na swobodne dopasowanie sposobu pracy do warunków – tak, aby kolarz był dobrze widoczny na drodze.

Pierwotna wersja tego zestawu cieszyła się świetnymi opiniami, a tym samym śladem podąża wersja 2.0. Z trzech zebranych do tej pory opinii ma ona perfekcyjną notę 5.0:

  • Lampki bardzo jasne. W tej cenie ciężko chyba o lepszy produkt z polskiego sklepu. – Natan
  • Najlepsze. Największym atutem lampek jest ich moc, czas działania na baterii i cena. – Marcin


Zestaw lampek rowerowych LEZYNE Strip Drive

Lumeny
150 lm z tyłu, 400 lm z przodu
Zastosowaniedo dynamiczniejszej jazdy w każdych warunkach
Montażgumowy pasek
Czas działania
tył od 1h 30 min do 30 h, przód od 2 h do 37

3 najważniejsze cechy: 

  • Ładowanie przez port USB, bez kabla.
  • Funkcja Memory Mode, zapamiętująca ostatni tryb pracy.
  • Soczewki gwarantujące dobrą widoczność boczną.

LEZYNE Strip Drive to zestaw lampek rowerowych polecanych dla osób jeżdżących dużo, często i wcale nie unikających podróżowania po zmierzchu. Solidne oświetlenie trasy zapewnia aż 5 diod LED – zarówno w przedniej, jak i tylnej lampce. Natomiast kilka dobrze zaprogramowanych trybów pracy pozwala na łatwe znalezienie złotego środka między widocznością a czasem pracy urządzenia.

Ocena? 4 zadowolonych użytkowników i średnia ocena 4,8:

  • Cena adekwatna do produktu. Polecam. – Grzegorz 
  • Super! – Adrian

 

EYEN Alley 50 + Augon S

Lumeny3 lm z tyłu, 50 lm z przodu
Zastosowanieoświetlenie do jazdy w ciągu dnia
Montażgumowy pasek
Czas działania
przednia 46 h, tylna 50 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Zasilane na baterie.
  • Tylko dwa tryby pracy, długi czas działania.
  • Komplet waży zaledwie 67 gramów.

Zestaw Alley 50 + Augon S od polskiej marki Eyen to jeden z najtańszych produktów, który skutecznie poprawia widoczność rowerzysty. Model zaprojektowano z myślą o użytkownikach poszukujących prostych lampek, spełniających wymagania stawiane przez przepisy, a także poprawiające bezpieczeństwo. Wyróżnia je energooszczędność, dlatego warto zawsze mieć je włączone w czasie jazdy.

Jak oceniają je użytkownicy? Bardzo dobrze – 63 opinie, średnia 4,8:

  • Cena do jakości – z czystym sumieniem moja nota to 5. Trzeba pamiętać, że to lampka na baterie ale świeci bardzo mocno i dla okazjonalnych rowerzystów całkowicie wystarczy. – Jakub
  • Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Spełniają swoje zadanie. – Klient

KNOG Plus

Lumeny20 lm z tyłu, 40 lm z przodu
Zastosowanieoświetlenie do jazdy w ciągu dnia
Montażmocowanie magnetyczne + gumowy pasek
Czas działania
od 2 do 40 h

3 najważniejsze cechy: 

  • Magnetyczny uchwyt.
  • Zintegrowane ładowanie USB.
  • Klasa wodoszczelności IP67.

Za jakie atuty Knog Plus znalazł się w rankingu lampek rowerowych polecanych przez nas w tym roku? Za wyjątkową funkcjonalność, która sprawia, że modele przydają się każdemu kolarzowi. Uchwyty pasują do wszystkich kierownic oraz sztyc, a doskonała wydajność sprawia, że zawsze warto mieć je włączone. Co więcej, sprawdzają się one także do innych aktywności, nie tylko jazdy na rowerze. Szczególnie dobrze nadają się również do biegania, ponieważ mają solidne magnetyczne mocowania. Dlatego to oświetlenie szczególnie polecane triatlonistom!

Werdykt użytkowników? 38 opinii, średnia ocena 4,8:

  • Lampki w zupełności wystarczają na mój styl jazdy. Miasto, w miarę jasno, raczej nie jeżdżę po ciemku (tzn. po zmroku). – Marcin
  • Świetne, lekkie lampki, proste w montażu i obsłudze, łatwe w ładowaniu i mocno świecące. –  Damian