Jak złożyć zamówienie?

Po obejrzeniu i podsumowaniu zawartości koszyka należy zaznaczyć sposób płatności i dostawy towaru. Na dole strony koszyka widać finalną kwotę do zapłaty i sumaryczny termin realizacji zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, należy kliknąć "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE".

Następuje przejście do strony logowania lub jeśli jesteśmy już zalogowani - do strony weryfikacji danych adresowych.

Na stronie logowania możemy założyć konto w sklepie, co pozwala potem na uzyskanie rabatów stałego Klienta oraz umożliwia samodzielne śledzenie statusu realizacji zamówienia. Można też na tej stronie nie rejestrować się - tylko złożyć jednorazowe zamówienie.

Po zalogowaniu lub wyborze "ZAMAWIAM JEDNORAZOWO" lub "ZAŁÓŻ KONTO" - przechodzimy do strony weryfikacji / wpisania danych do wysyłki i faktury. Po wypełnieniu wymaganych pól i kliknięciu "DALEJ" przechodzimy do strony weryfikacji zamówienia, gdzie mamy możliwość finalnego sprawdzenia, czy wszystkie dane i zawartość zamówienia są poprawne. Jeśli tak, to należy na dole strony zaznaczyć zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu i kliknąć w przycisk "KUPUJĘ".

Wtedy pojawi się strona informująca o tym, że zamówienie zostało przyjęte (w przypadku płatności przy odbiorze) lub że należy kliknąć w przycisk by przenieść się do operatora obsługującego płatności elektroniczne (PayU - platnosci.pl, Santander - eraty.pl).

W przypadku płatności przy odbiorze (tzn. wysyłki pobraniowej lub odbioru towaru w punkcie odbioru osobistego) zamówienie zostaje potwierdzone w momencie kliknięcia przycisku "KUPUJĘ" i nie musicie go Państwo w żaden inny sposób potwierdzać. Na Państwa adres mailowy zostanie wtedy wysłana wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

W przypadku wyboru sposobu płatności poprzez systemy transakcyjne (PayU, Santander) zamówienie uznaje się za potwierdzone po pomyślnym dokonaniu zapłaty. W takiej sytuacji otrzymacie Państwo automatycznego e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Czasami księgowanie u operatora trwa dłużej niż kilka sekund, co wynika z jego wewnętrznych procedur lub samego procesu podpisania umowy ratalnej - wtedy e-mail z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłany dopiero wtedy, kiedy nasz system otrzyma informację o płatności od operatora.

Zapraszamy do składania zamówień drogą telefoniczną lub mailową.

Powrót do kategorii

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku