Czy mam prawo do zwrotu towaru w CentrumRowerowe.pl?

Tak, mają Państwo prawo do zwrotu zamówionego towaru. Oprócz standardowych warunków zwrotu przewidzianych przez polskie prawo, zapewniających możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, w naszym sklepie mają Państwo możliwość zwrotu towaru w czasie aż 60 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Przygotowaną paczkę prosimy wysłać na adres:

Centrum Rowerowe - ZWROT
ul. Miechowska 9
85-875 Bydgoszcz

Prosimy nie odsyłać przesyłek z doręczeniem do paczkomatu oraz z opcją płatności "za pobraniem". Takie przesyłki nie będą odbierane. Razem ze zwracanym towarem należy koniecznie wysłać:
  • oryginał dowodu jego zakupu (w przypadku zwrotu tylko części towarów z danego zamówienia odeślemy Państwu skorygowany rachunek, który będzie podstawą np. do roszczeń reklamacyjnych),
  • wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji/zwrotu (pdf)
Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu (w przypadku zwrotu towaru w ramach gwarancji "60 dni na zwrot towaru" odesłanie metek oraz opakowania jest koniecznym warunkiem przyjęcia zwrotu). Zwracany towar nie może przy tym nosić śladów eksploatacji i montażu, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

Prosimy o podawanie w formularzu reklamacji/zwrotu numeru konta, na który chcą Państwo otrzymać zwrot pieniędzy.

W przypadku zwrotu całej zawartości zamówienia w ciągu 14 dni od momentu realizacji zwrotowi ulega pełna wartość zamówienia, tj. cena wszystkich towarów oraz koszty wysyłki. We wszystkich pozostałych przypadkach (zwrot części zamówienia lub zwrot po upływie co najmniej 14 dni od otrzymania paczki) kosztów wysyłki zamówienia nie pokrywamy.

PROCEDURA ZWROTU TOWARU
  1. Po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem zostanie wystawiona korekta FAKTURY VAT, która zostanie wysłana do Państwa mailem.
  2. W mailu prosimy o potwierdzenie faktu otrzymania korekty (krótka odpowiedź ze słowem "POTWIERDZAM").
  3. Zwrot pieniędzy w formie przelewu zostanie wysłany na wskazany przez Państwa rachunek bankowy w czasie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, ale tylko w przypadku potwierdzenia korekty faktury.
WYMIANA TOWARU

Mając na uwadze jak najszybszą realizację wymian towarów zakupionych przez Państwa, postanowiliśmy zmienić formę ich rozliczania i rozdzielić procedurę zwrotu towaru od wymiany.

Jeśli chcieliby Państwo wymienić zakupiony u nas produkt, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nasi Doradcy przyjmą nowe zamówienie i ustalą formę dostawy i płatności. Kwestią zwrotu pierwotnie zakupionego towaru możecie się Państwo zająć niezależnie od złożenia nowego zamówienia, w dogodnym dla Państwa terminie - na zwrot towaru w naszym sklepie mają Państwo 60 dni od zakupu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów dostępne są powyżej.

Wyszukiwarka Centrum Pomocy
Szukaj w kategorii
Wpisz pytanie lub szukaną frazę