Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Dodatkowe parametry
Amortyzator ROCK SHOX Deluxe R

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż
Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

od 649.00 zł
Producent: ROCK SHOX

Deluxe to tylny amortyzator firmy Rock Shox, przeznaczony do XC, maratonów i jazdy ścieżkowej. Jest lekki i bardzo wydajny.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125468
czarny
Długość montażowa: 210 x 55 mm

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
649.00 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 64%

DD125469
czarny
Długość montażowa: 210 x 50 mm

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
649.00 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 64%

Amortyzator ROCK SHOX Monarch R

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż
Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

1699.00 zł 799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 53%
Producent: ROCK SHOX

Monarch R to tylny amortyzator firmy Rock Shox. Dzięki bardzo płynnej pracy i czułości sprawia, że rower sunie po nierównościach jak po asfalcie.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125470
czarny
Długość montażowa: 190 x 51 mm

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
799.00 zł Cena kat. 1699.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 53%

Rock Shox to pionierska, amerykańska marka w dziedzinie amortyzacji rowerowej. Amortyzatory Rock Shox zdobyły mnóstwo tytułów mistrzowskich w XC, Maratonie, DH czy 4X. Sid, Reba, Boxer, Revelation wyznaczają nadal standardy dla widelców amortyzowanych. Rock Shox jest również producentem doskonałych damperów oraz coraz bardziej popularnych wsporników siodła o regulowanej w trakcie jazdy wysokości.
Amortyzator tylni Rock Shox to ta część w rowerze, która ma tłumić drgania bicykla powstające podczas jazdy po nierównościach. Wynika z tego, że nie musi być on montowany we wszystkich jednośladach. Najbardziej przyda się tym, którzy dużo i często jeżdżą po muldach, wybojach leśnych czy uprawiają downhill albo kolarstwo przełajowe. Amortyzatory rowerowe dzielą się na przednie i tylne (dampery). Te pierwsze mocowane są na widelcu, drugie – między dolną i górną rurą ramy. Amortyzatory przednie różnią się m.in. wytrzymałością konstrukcji, właściwościami jezdnym i wagą. Parametry te dopasowuje się do rodzaju roweru, stylu jazdy (XC, freeride, downhill) i obciążeń, które oddziałują na rower w trakcie danej aktywności. Amortyzator tylny stosowany jest w wybranych jednośladach. Chodzi o te maszyny, które mają pełne zawieszenie. Amortyzator rowerowy tylny nie występuje np. w rowerach trekkingowych. Dampery różnią się m.in. konstrukcją, dopuszczalnym obciążeniem oraz zakresem ruchu (tzw. skokiem). Wiele typów wyszło już z użycia. Amortyzator tylny jest jednym z elementów większego układu tworzącego całe tylne zawieszenie. Obecnie najpopularniejsze są: układ jednozawiasowy, czterozawiasowy, DW-link i Virtual Pivot Point. Istotnym kryterium podziału tylnych amortyzatorów może być także cena, które zwykle idzie w parze z jakością sprzętu i jego wydajnością. Części znanych producentów, np. damper Fox czy SR Suntour, tłumią drgania prawidłowo, zamiast przenosić je na rowerzystę.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku