Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Dodatkowe parametry
Amortyzator SR SUNTOUR Durolux

Brak opinii

(0)

Darmowa
wysyłka

Kolor: złoty

699.00 zł 499.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
Producent: SR SUNTOUR

SR Suntour Durolux to amortyzator tylny ze sprężyną powietrzną. Damper wyposażono w regulację tłumienia odbicia i zintegrowaną blokadę skoku.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD52731
złoty
Waga: 295 g

Dostępny wysyłka w 5-30 dni

499.00 zł Cena kat. 699.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%

Wiodący światowy producent komponentów amortyzujących takich jak widelce czy sztyce amortyzowane. SR Suntour produkuje i sprzedaje od kilku lat najwięcej amortyzatorów na świecie. Linie amortyzatorów NEX, NCX, XCR, XCM Raidon czy Axon zostały docenione przez szerokie grono użytkowników. Największą zaletą Suntoura jest wysoka jakość, trwałość i bezawaryjność w bardzo atrakcyjnej cenie.
Amortyzator Rock Shox to ta część w rowerze, która ma tłumić drgania bicykla powstające podczas jazdy po nierównościach. Wynika z tego, że nie musi być on montowany we wszystkich jednośladach. Najbardziej przyda się tym, którzy dużo i często jeżdżą po muldach, wybojach leśnych czy uprawiają downhill albo kolarstwo przełajowe. Amortyzatory rowerowe dzielą się na przednie i tylne (dampery). Te pierwsze mocowane są na widelcu, drugie – między dolną i górną rurą ramy. Amortyzatory przednie różnią się m.in. wytrzymałością konstrukcji, właściwościami jezdnym i wagą. Parametry te dopasowuje się do rodzaju roweru, stylu jazdy (XC, freeride, downhill) i obciążeń, które oddziałują na rower w trakcie danej aktywności. Amortyzator tylny stosowany jest w wybranych jednośladach. Chodzi o te maszyny, które mają pełne zawieszenie. Amortyzator rowerowy tylny nie występuje np. w rowerach trekkingowych. Dampery różnią się m.in. konstrukcją, dopuszczalnym obciążeniem oraz zakresem ruchu (tzw. skokiem). Wiele typów wyszło już z użycia. Amortyzator tylny jest jednym z elementów większego układu tworzącego całe tylne zawieszenie. Obecnie najpopularniejsze są: układ jednozawiasowy, czterozawiasowy, DW-link i Virtual Pivot Point. Istotnym kryterium podziału tylnych amortyzatorów może być także cena, które zwykle idzie w parze z jakością sprzętu i jego wydajnością. Części znanych producentów, np. damper Fox czy SR Suntour, tłumią drgania prawidłowo, zamiast przenosić je na rowerzystę.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku