Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Do hamulców hydraulicznych
Do hamulców mechanicznych
Montaż
Dodatkowe parametry
Dźwignie hamulcowe PROFILE DESIGN 3/One Aluminium

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż

Kolor: czarny

269.00 zł 209.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%
Producent: PROFILE DESIGN

Klamki hamulcowe charakteryzujące się doskonałym wyglądem, ergonomią i jakością użytych materiałów. Najwyższa precyzja działania w połączeniu z doskonałymi właściwościami aerodynamicznymi sprawia, że jest to produkt z najwyższej półki.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD76905
czarny
Waga: 122 g

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
209.00 zł Cena kat. 269.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

Amerykańska firma, której początki sięgają 1988 roku. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, wprowadzają wiele funkcjonalnych rozwiązań, które dokonały przewrotu w świecie kolarstwa i trathlonu. Opracowują plany dla innowacji w aerodynamice sprzętu, dopasowania i pełnej regulacji komponentów. Debiutują pierwszą zintegrowaną nakładką z kierownicą triathlonową, oraz systemem tylnego nawodnienia oraz przedniego pomiędzy ramionami.
Elementem układu odpowiedzialnego za zatrzymanie roweru jest dźwignia hamulca. Jej naciśnięcie uruchamia linkę, która powoduje dociśnięcie klocków do – w zależności od posiadanych hamulców – obręczy bądź tarczy. Choć z pozoru wszystkie klamki hamulcowe mogą wyglądać identycznie, dobiera się je do rodzaju hamulców. Inna dźwignia hamulca rowerowego występuje w hamulcach szczękowych (V-brake), inna w – tarczówkach. Dlaczego to takie ważne? Klamka hamulca hydraulicznego oraz szczękowego przenosi siłę kontrującą do zacisku. Błędny dobór dźwigni może osłabić skuteczność systemu i narazić rowerzystę oraz innych użytkowników dróg na niebezpieczeństwo. Szczególny typ, manetki szosowe,występują w szosówkach, zwłaszcza tych nowoczesnych. W nich jedna konstrukcja, posiadająca dwie dźwignie, obsługuje układ hamulcowy i napędowy (przerzutki). Manetki hamulców mają najczęściej układ poziomy, czyli dźwignie montowane są równolegle do kierownicy. Tego typu rozwiązanie stosowane jest w większości rowerów. Szczególny przypadek znów stanowią klamki hamulcowe szosowe, które instalowane są w układzie wertykalnym, czyli prostopadle do kierownicy i podłoża. Jako że hamulce hydrauliczne powoli wkraczają także do świata szosowego, na rynku pojawiły sterowane elektronicznie klamkomanetki hydrauliczne. To już jednak opcja dla prawdziwych pasjonatów, którzy mają większy budżet.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku