Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Rodzaj osi - przód
Typ bębenka
Mocowanie tarczy
Kolor
Montaż
Koło - łożyska
Dodatkowe parametry
Koło INNY

(0)

Wyprzedaż

Kolor: srebrny

109.00 zł 79.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%
Producent: INNY

Firma Inny stworzyła koło, które idealnie sprawdzi się w jeździe miejskiej i trekkingowej. Jest ono mocowane z wykorzystaniem zacisku QR.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD69137
srebrny
Montaż: tył, Rozmiar koła: 26"

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
79.00 zł Cena kat. 109.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%

Koło INNY Torpedo

(0)

Kolor: srebrny

94.00 zł 89.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 5%
Producent: INNY

Koło tylne wyposażone w piastę Torpedo. Mocowane za pomocą śrub.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD58499
srebrny
Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

89.00 zł Cena kat. 94.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 5%

Prócz popularnych kolarzówek koła rowerowe 28 (o średnicy 700 mm) znajdują zastosowanie także w rowerach turystycznych, w tym – crossowych. Jednak w przeciwieństwie do szosówek obręcze w trekkingach są szersze – najczęściej mają one więcej niż 30 mm szerokości (zwykle zakłada się na nie opony o szerokości od 28 do 38 mm). Na koło rowerowe 28 nakłada się gładkie opony z rowkami. Taki bieżnik opon sprawia, że koło trekkingowe stawia stosunkowo mały opór toczenia przy jeździe po szosie i jednocześnie dobrze radzi sobie na gorszych nawierzchniach oraz w lekkim terenie. Koła 28 cali do trekkingów można porównywać na wiele sposobów. Biorąc za kryterium podziału sposób mocowania do widelca, wyróżnia się koła przykręcane na śruby i szybkozamykacz. Ze względu na profil obręczy można je podzielić na płaskie i stożkowe, bez komór i z komorami. Wybierając koło 28 cali tył, należy zwrócić uwagę na dwie kwestie techniczne. Po pierwsze – na sposób mocowania trybów (czy koło współpracuje z wolnobiegiem czy kasetą, a jeśli z kasetą – to z iloma rzędami). Po drugie – na hamulce. Większość kół do rowerów trekkingowych jest kompatybilna z hamulcami szczękowymi (V-brake lub Cantilever). Wzorem rowerów miejskich niektóre modele rowerów turystycznych mają dynamo ukryte w piaście przedniego koła. Koło rowerowe 28 z prądnicą jest cięższe od koła pozbawionego tego elementu. W zamian oferuje większą bezobsługowość – użytkownik nie musi pamiętać o włączaniu i wyłączaniu dynama. Koła do roweru crossowego są bardzo podobne do tych używanych w trekkingach. Różnice mogą dotyczyć kształtu bieżnika opon oraz jakości podzespołów. Bicykl typ cross przeznaczony jest do bardziej intensywnego użytkowania, dlatego część producentów w kołach crossowych stosuje rozwiązania bardziej zaawansowane niż w typowych rowerach turystycznych. Mogą to być np. łożyska maszynowe i obręcze przystosowane do hamulców tarczowych.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku