Cena (zł)
-
Marka
Szerokość wewnętrzna
Ilość otworów
Kolor
Przeznaczenie
Typ hamulca
Dodatkowe parametry
Obręcz Stan's NoTubes ZTR Alpha 400

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż

Kolor: czarny

od 349.00 zł
Producent: Stan's NoTubes

Obręcz amerykańskiego producenta dedykowana do kolarstwa szosowego. Waży zaledwie 425 gram, zachowując przy tym sztywność i wysoką jakość samej jazdy.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD103623
czarny
Ilość otworów: 32, Rozmiar koła: 28" Waga: 425 g

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
349.00 zł Cena kat. 519.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 33%

DD103622
czarny
Ilość otworów: 28, Rozmiar koła: 28" Waga: 425 g

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
349.00 zł Cena kat. 519.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 33%

Obręcze 28 cali to dość szeroka kategoria. Obręcze w takim rozmiarze używane są w rowerach szosowych, crossowych, części rowerów trekkingowych, miejskich i hybrydach. Trzeba jednak wspomnieć, że obręcze rowerowe 28 mają różną szerokość w zależności od typu bicykla. Najwęższa, bo mająca 13-15 mm szerokości, jest obręcz szosowa. W przypadku jednośladów turystycznych i miejskich obręcze są przeważnie dużo szersze, choć można też spotkać wersje mające 17-19 mm. Na obręcze szosowe można wkładać opony o szerokości od 18 do 28 mm. Na obręcz trekkingową i do roweru hybrydowego oraz miejskiego nakłada się ogumienie o szerokości od 1 do 1,75 cala (25 - 47 mm). Dziś obręcz rowerowa 28'' najczęściej produkowana jest z aluminium. Dawniej do produkcji używano stali. Topowe modele, wykorzystywane przez zawodowe grupy kolarskie, powstają z włókna węglowego. Obręcze 28-calowe różnią się też kształtem i budową profilu. Na rynku dostępna jest obręcz 622 mm z płaskim i stożkowym profilem. Ta druga, np. obręcz AlexRims, odznacza się większą sztywnością, co przekłada się na większą odporność produktu na odkształcenia i skrzywienia. Taka obręcz lepiej radzi sobie z pokonywaniem niewielkich nierówności (podobnie jak profile wielokomorowe, czyli z więcej niż jedną ścianą). Innym czynnikiem różnicującym obręcze jest liczba szprych. W obręczach szosowych zwykle wykonuje się 16-18 otworów na szprychy. W przypadku trekkingów, jednośladów miejskich obręcz 28 cali 36 otworów ma. Wreszcie ostatnim kryterium podziału jest rodzaj hamulców, z jakimi obręcze mogą pracować. Zarówno w rowerach szosowych, crossowych, jak i trekkingowych, w których zamontowano zwykłe spowalniacze (szczękowe), obręcz 28 disc się nie sprawdzi - zostanie szybko zniszczona przez agresywne klocki.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku