Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Dodatkowe parametry
Klej do szytek CONTINENTAL

(0)

Bestseller
od 12.50 zł
Producent: CONTINENTAL

Klej przeznaczony do spajania szytki z obręczą karbonową.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD4691
-
Opakowanie: 25 g, Przeznaczenie: do obręczy aluminiowych Waga: 25 g

W magazynie wysyłka w 24h

11 szt.
12.50 zł

DD19686
-
Opakowanie: 25 g, Przeznaczenie: do obręczy karbonowych Waga: 25 g

W magazynie wysyłka w 24h

7 szt.
12.50 zł

DD55163
-
Opakowanie: 200 g, Przeznaczenie: do obręczy karbonowych Waga: 200 g

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

52.90 zł Cena kat. 64.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 17%

Continental, opony continental, opony rowerowe continental, continental opony rowerowe, opona rowerowa continental, opony rowerowe continental 28 Ponad 100-letnie doświadczenie w tworzeniu opon rowerowych i samochodowych, zaawansowane centra badawczo-rozwojowe oraz proces produkcji w ojczyźnie - Niemiecki Continental stał się synonimem legendarnego poziomu wykonania- jedyne w swoim rodzaju technologie, restrykcyjne testy oraz współpraca z zawodowcami i słuchanie opinii klientów. Saksońska marka dziś jest globalnym, uznanym graczem na rynku ogumienia. Za frazą "Opony Continental" kryje się potężne zaangażowanie całego zespołu inżynierów, rewolucyjne rozwiązania i bezkonkurencyjna jakość.
Łatka do dętki to niewielkich rozmiarów guma butylowa, która służy do zaklejenia dziury w przebitej dętce. Łatki do dętek dostępne są jako gotowe produkty – zwykle w zestawach po kilka sztuk. Można je też zrobić samodzielnie. W tym celu ze starej dętki należy wyciąć kawałek odpowiedniej wielkości. Łatki do dętek rowerowych to akcesoria, które warto mieć w swoim warsztacie/piwnicy oraz wozić ze sobą podczas dalszych wypraw. Dla wygody i oszczędności czasu w trasę warto zabierać łatki do dętek samoprzylepne, których nałożenie odbywa się bez użycia kleju. Zestaw łatek rowerowych powinien też zawierać papier ścierny i skrobaczkę (tarkę). Przed przyklejeniem nowego kawałka gumy trzeba bowiem odpowiednio przygotować (odtłuścić) miejsce przebicia. Oprócz tego, osobom stawiającym na klasyczne łatki, przyda się klej do dętek. By spełnił on swoje zadanie, wystarczy rozsmarować jego niewielką ilość na oczyszczoną powierzchnię, odczekać do lekkiego wyschnięcia, umieścić łatkę i docisnąć ją. Następnie trzeba odczekać kilkanaście minut, by proces wiązania zakończył się powodzeniem. Klej wulkanizacyjny może być potrzebny także do naprawienia rozdartej lub lekko naciętej opony. Warto zaopatrzyć się w łatki do dętek Tip-Top w różnych rozmiarach i kształtach (owalne, okrągłe, prostokątne). Nigdy nie wiemy przecież, jak duża będzie dziura w dętce, gdy dojdzie do jej przebicia. Lepiej być przygotowanym na każdy scenariusz.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku