Nie znaleziono żadnego produktu. Spróbuj zmienić kryteria szukania.

Wyczyść filtry i zobacz listę produktów

Tysiące produktów z naszej oferty nie są obecnie prezentowane na stronach sklepu,
ponieważ czekają na opracowanie.

Dlatego jeśli szukasz informacji lub produktu, którego nie znalazłeś na naszych stronach to:
sprawdź nasze CENTRUM POMOCY / FAQ lub skontaktuj się z naszym doradcą

Złe działanie przerzutek i hamulców rowerowych ma wiele przyczyn. Jedną z nich może być stan linek łączących poszczególne podzespoły w rowerowej „skrzyni biegów” i układu hamulcowego. Gdy smarowanie, kąpiele w oleju i regulacja nie przynoszą zadowalających efektów, konieczna jest wymiana cięgieł. Przy okazji przyda się także nowa końcówka linki. Końcówka linki rowerowej chroni cięgło przed wodą, brudem i innymi czynnikami korodującymi. Końcówka linki stalowej z jednej strony wpuszczana jest do otworu manetki (końcówka linki przerzutki) lub klamki (końcówka linki hamulca), z drugiej – do przerzutki bądź hamulca. Końcówkę oraz same pancerze dopasowuje się do średnicy linki, która w przypadku przerzutek jest mniejsza, a hamulców – większa. Długość jest zróżnicowana w zależności od producenta, choć niekiedy może być narzucana wymiarami ramy. Końcówki pancerza przerzutki oraz hamulca dostępne są w wersji metalowej (twardsze, bardziej wytrzymałe) lub gumowej, ewentualnie – plastikowej. Dwie ostatnie są mniej trwałe od metalowych. Końcówka pancerza metalowa produkowana jest z aluminium lub mosiądzu. Warto pamiętać, że końcówka pancerza hamulcowego nie powinna być instalowana na pancerzu przerzutkowym i odwrotnie. Dotyczy to zresztą samych pancerzy oraz linek.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku