Nie znaleziono żadnego produktu. Spróbuj zmienić kryteria szukania.

Wyczyść filtry i zobacz listę produktów

Tysiące produktów z naszej oferty nie są obecnie prezentowane na stronach sklepu,
ponieważ czekają na opracowanie.

Dlatego jeśli szukasz informacji lub produktu, którego nie znalazłeś na naszych stronach to:
sprawdź nasze CENTRUM POMOCY / FAQ lub skontaktuj się z naszym doradcą

Pancerz rowerowy to gumowy element, przez który przewleka się linki przerzutki i hamulca. Pancerze rowerowe mają za zadanie chronić cięgna przed korozyjnym wpływem wilgoci, piasku i innych zabrudzeń, jakie zagrażają linkom w trakcie eksploatacji jednośladu. Pancerze do linek rowerowych nie tylko wydłużają ich żywotność, ale także zapewniają precyzyjne i płynne działanie układów napędowego i hamulcowego w bicyklu. Choć linki i pancerze do roweru powstają z bardzo wytrzymałych materiałów, nie są wieczne. Jak inne części mechaniczne podlegają zużyciu. Proces ten następuje tym szybciej, im mocniej eksploatowany jest rower oraz im cięższe (deszcz, błoto, piasek) są warunki jego użytkowania. Średnio pancerz linki rowerowej wraz z cięgnem wymienia się co drugi rok. W przypadku rowerów górskich wymiana następuje szybciej. Jeszcze częściej wymienia się linki i pancerze w bicyklach służących do przełajów – po każdym czteromiesięcznym sezonie. W skrajnym przypadku następuje to już po kilku wyścigach. Dłuższą żywotność mają jedynie końcówki pancerzy – i to jedynie te twarde, toczone z metalu. Pancerz linki hamulca oraz przerzutki kupuje się na metry i później docina wedle potrzeb. W naszej ofercie znajdują się również gotowe odcinki o długości kilkudziesięciu centymetrów. Osłonki różnią się średnicą (4 i 5 mm). Dobierać je można także wedle kolorów. Niektóre, np. pancerz linki do przerzutki Jagwire, są wewnątrz wypełnione smarem syntetycznym, przez co nie trzeba ich już natłuszczać przed założeniem.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku