Nie znaleziono żadnego produktu. Spróbuj zmienić kryteria szukania.

Wyczyść filtry i zobacz listę produktów

Tysiące produktów z naszej oferty nie są obecnie prezentowane na stronach sklepu,
ponieważ czekają na opracowanie.

Dlatego jeśli szukasz informacji lub produktu, którego nie znalazłeś na naszych stronach to:
sprawdź nasze CENTRUM POMOCY / FAQ lub skontaktuj się z naszym doradcą

Ludzie, dla których MTB to nie tylko sport, ale i styl życia, silne zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych koncepcji, profesjonalizm-Dartmoor to warty uwagi producent znakomitych rowerów, ram, piast, gripów czy innych akcesoriów związanych ze światem dwóch kółek. Polska marka nie jest kolejną korporacją z rozwiniętym działem marketingu-to autentyczna drużyna pasjonatów współpracujących z utytułowanymi zawodnikami, takimi jak: Szymon Godziek, Tomas Zejda czy jeżdżący na BMX brat Szymona-Grzegorz. Owocami tej relacji są wytrzymałe, precyzyjnie działające i zaawansowane technologicznie komponenty czy rowery, wśród których znajdziemy m.in. znakomite modele hardtail takie jak Dartmoor Hornet czy Primal.
Świat rowerów jest na tyle duży, że oprócz tych standardowych funkcjonują w nim również te niestandardowe rozwiązania. Świetny przykład stanowi piasta BMX, w którym występuje część zwana driverem. Tym pojęciem określa się rodzaj zębatki. Piasta BMX tył wyposażona jest w zębatkę 8- lub 9-zębową. Taka liczba zębów zapewnia rowerowi używanemu do streetu i dirtu optymalny napęd. W tej kategorii najpopularniejszym wyborem jest piasta Dartmoor Sector. W zależności od wersji umożliwia ona montaż napędu po prawej (RHD) lub lewej (LHD) stronie ramy. By piasta Dartmoor spełniła swoje zadanie, należy dopasowywać ją do rozstawu widelca. W przypadku piasty przedniej najczęściej spotykaną szerokością jest 10 mm (3/8 cala). Z kolei grubość osi instalowanej w piaście BMX mieści się w przedziale 12-15 mm. Inny przykład nietypowych piast rowerowych stanowi piasta z hamulcem rolkowym. Występuje on przeważnie w bicyklach miejskich i niektórych trekkingach. Generalnie znajduje ona zastosowanie we wszystkich rowerach starszego typu, czyli ze zintegrowanym mechanizmem zębatkowo-zapadkowym (tzw. wolnobiegiem). Podobnie jak piasta z hamulcem bębnowym jest ona znacznie grubsza, a tym samym cięższa, od standardowej. Takie rozwiązanie chroni jednak mechanizm hamulca przed negatywnym wpływem wilgoci i zanieczyszczeń (pył, bród).
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku