Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Rodzaj osi - przód
Ilość otworów
Kolor
Mocowanie tarczy
Montaż
Typ bębenka
Dodatkowe parametry
Piasta SHIMANO DH-T8000-3D

(0)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

633.00 zł 609.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 4%
Producent: SHIMANO

Piasta przednia marki Shimano model DH-T8000-3D z grupy Deore XT Trekking. Wyposażona w dynamo o mocy 6V/3W.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD112490
czarny
Ilość otworów: 36, Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: przód

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

609.00 zł Cena kat. 633.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 4%

Shimano to japońska korporacja produkująca osprzęt rowerowy. Oferta firmy obejmuje: przerzutki, manetki, łańcuchy, kasety, korby, piasty, hamulce i wiele innych komponentów w każdym przedziale cenowym. Trudno wyobrazić sobie jak wyglądałyby współczesne rowery gdyby nie było Shimano. Jedno jest pewne sportowe grupy osprzętu Shimano to japońska precyzja działania w każdych warunkach pod największym obciążeniem. Komponenty rekreacyjne projektowane są aby zapewnić maksimum wygody i niezawodności przy długich przebiegach.
Świat rowerów jest na tyle duży, że oprócz tych standardowych funkcjonują w nim również te niestandardowe rozwiązania. Świetny przykład stanowi piasta BMX, w którym występuje część zwana driverem. Tym pojęciem określa się rodzaj zębatki. Piasta BMX tył wyposażona jest w zębatkę 8- lub 9-zębową. Taka liczba zębów zapewnia rowerowi używanemu do streetu i dirtu optymalny napęd. W tej kategorii najpopularniejszym wyborem jest piasta Dartmoor Sector. W zależności od wersji umożliwia ona montaż napędu po prawej (RHD) lub lewej (LHD) stronie ramy. By piasta Dartmoor spełniła swoje zadanie, należy dopasowywać ją do rozstawu widelca. W przypadku piasty przedniej najczęściej spotykaną szerokością jest 10 mm (3/8 cala). Z kolei grubość osi instalowanej w piaście BMX mieści się w przedziale 12-15 mm. Inny przykład nietypowych piast rowerowych stanowi piasta z hamulcem rolkowym. Występuje on przeważnie w bicyklach miejskich i niektórych trekkingach. Generalnie znajduje ona zastosowanie we wszystkich rowerach starszego typu, czyli ze zintegrowanym mechanizmem zębatkowo-zapadkowym (tzw. wolnobiegiem). Podobnie jak piasta z hamulcem bębnowym jest ona znacznie grubsza, a tym samym cięższa, od standardowej. Takie rozwiązanie chroni jednak mechanizm hamulca przed negatywnym wpływem wilgoci i zanieczyszczeń (pył, bród).
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku