Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Ilość otworów
Kolor
Typ bębenka
Mocowanie tarczy
Montaż
Dodatkowe parametry
Piasta NOVATEC A166SBT Fix/Single Speed

(0)

Kolor: srebrny

od 114.00 zł
Producent: NOVATEC

Piasta tylna A166SBT Fix/Single Speed marki Novatec

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
371048
czerwony
Ilość otworów: 36, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył, Wykończenie: anodowany Waga: 262 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
114.00 zł Cena kat. 139.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 18%
310521
srebrny
Ilość otworów: 32, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył, Wykończenie: połysk Waga: 262 g

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
129.00 zł
Piasta NOVATEC A166SBT 2x Single Speed

(0)

Kolor: srebrny

129.00 zł
Producent: NOVATEC

Piasta A166SBT 2x Single Speed Novatec

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
371047
srebrny
Ilość otworów: 36, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył Waga: 262 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
129.00 zł
Jednym z kryteriów podziału piast rowerowych jest kompatybilność z liczbą biegów obsługiwanych przez dany system napędowy. Istnieje grupa jednośladów, w których nie montuje się przerzutek. Należą do nich m.in. BMX-y, rowery dziecięce, składaki i niektóre rowery miejskie. To właśnie w nich zastosowanie ma piasta single speed. Piasta jednobiegowa ma prostą konstrukcję. To przekłada się na jej niezawodność i małą awaryjność. To część praktycznie bezobsługowa. Jednak należy mieć świadomość, że tego typu rozwiązanie najbardziej sprawdza się w jeździe rekreacyjnej/turystycznej po płaskim i raczej utwardzonym podłożu. Osoby bardziej wprawione, jeżdżące sportowo, zainteresuje piasta single speed szosa. Ta opcja, prócz dobrej kondycji, wymaga również wyczucia przy doborze odpowiednich przełożeń. Podobne wymagania stawia piasta Flip-Flop, która umożliwia połączenie wolnobiegu z ostrym kołem w ramach jednej obręczy. Z pozoru nieskomplikowana piasta Novatec single speed, którą montuje się m.in. w BMX-ach, dostępna jest w wielu wariantach. Wybór konkretnego zależy od upodobań użytkownika roweru. Wynika to m.in. z liczby szprych w kole (36 lub 48), konstrukcji koła zębatego (większość z nich jest zespolona z piastą, ale bywają nakładane) czy wreszcie – z liczby zębów (od 9 do nawet 12).
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku