Nie znaleziono żadnego produktu. Spróbuj zmienić kryteria szukania.

Wyczyść filtry i zobacz listę produktów

Tysiące produktów z naszej oferty nie są obecnie prezentowane na stronach sklepu,
ponieważ czekają na opracowanie.

Dlatego jeśli szukasz informacji lub produktu, którego nie znalazłeś na naszych stronach to:
sprawdź nasze CENTRUM POMOCY / FAQ lub skontaktuj się z naszym doradcą

Jednym z kryteriów podziału piast rowerowych jest kompatybilność z liczbą biegów obsługiwanych przez dany system napędowy. Istnieje grupa jednośladów, w których nie montuje się przerzutek. Należą do nich m.in. BMX-y, rowery dziecięce, składaki i niektóre rowery miejskie. To właśnie w nich zastosowanie ma piasta single speed. Piasta jednobiegowa ma prostą konstrukcję. To przekłada się na jej niezawodność i małą awaryjność. To część praktycznie bezobsługowa. Jednak należy mieć świadomość, że tego typu rozwiązanie najbardziej sprawdza się w jeździe rekreacyjnej/turystycznej po płaskim i raczej utwardzonym podłożu. Osoby bardziej wprawione, jeżdżące sportowo, zainteresuje piasta single speed szosa. Ta opcja, prócz dobrej kondycji, wymaga również wyczucia przy doborze odpowiednich przełożeń. Podobne wymagania stawia piasta Flip-Flop, która umożliwia połączenie wolnobiegu z ostrym kołem w ramach jednej obręczy. Z pozoru nieskomplikowana piasta Novatec single speed, którą montuje się m.in. w BMX-ach, dostępna jest w wielu wariantach. Wybór konkretnego zależy od upodobań użytkownika roweru. Wynika to m.in. z liczby szprych w kole (36 lub 48), konstrukcji koła zębatego (większość z nich jest zespolona z piastą, ale bywają nakładane) czy wreszcie – z liczby zębów (od 9 do nawet 12).
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku