Nie znaleziono żadnego produktu. Spróbuj zmienić kryteria szukania.

Wyczyść filtry i zobacz listę produktów

Tysiące produktów z naszej oferty nie są obecnie prezentowane na stronach sklepu,
ponieważ czekają na opracowanie.

Dlatego jeśli szukasz informacji lub produktu, którego nie znalazłeś na naszych stronach to:
sprawdź nasze CENTRUM POMOCY / FAQ lub skontaktuj się z naszym doradcą

Ludzie, dla których MTB to nie tylko sport, ale i styl życia, silne zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych koncepcji, profesjonalizm-Dartmoor to warty uwagi producent znakomitych rowerów, ram, piast, gripów czy innych akcesoriów związanych ze światem dwóch kółek. Polska marka nie jest kolejną korporacją z rozwiniętym działem marketingu-to autentyczna drużyna pasjonatów współpracujących z utytułowanymi zawodnikami, takimi jak: Szymon Godziek, Tomas Zejda czy jeżdżący na BMX brat Szymona-Grzegorz. Owocami tej relacji są wytrzymałe, precyzyjnie działające i zaawansowane technologicznie komponenty czy rowery, wśród których znajdziemy m.in. znakomite modele hardtail takie jak Dartmoor Hornet czy Primal.
Piasty rowerowe można sklasyfikować wedle różnych kryteriów. W przypadku piasty MTB może to być np. kompatybilność z hamulcami tarczowymi, które w tym segmencie bicykli stały się powszechne. Jednak starsze rowery górskie współpracują z hamulcami V-brake. Piasta na hamulec tarczowy występuje w dwóch wariantach. Różnią się one sposobem mocowania do piasty. Pierwszym jest piasta Center Lock, której nazwa bierze się od systemu opracowanego przez firmę Shimano. Taką piastę nasuwa się na wielowypust kołnierza i blokuje centralnie pierścieniem (nakrętką) dokręcanym przy użyciu np. klucza do kaset albo suportu (zależy to od grubości osi). Drugim rodzajem jest piasta tylna pod tarcze przykręcana sześcioma śrubami (standard IS). Do jej właściwego zamocowania używa się klucza gwiazdkowego T25, tj. wkrętaka płaskiego z nacięciem typu Torx o średnicy 4,43 mm (0,173 cala). Tylna piasta rowerowa z hamulcem tarczowym do MTB ma jeden z czterech wymiarów. Najczęściej spotyka się te o rozstawie 100 mm i grubości 15 mm z przodu oraz rozstawie 135 mm i grubości 12 mm z tyłu. W niektórych modelach występuje piasta 142x12. Analogiczny podział obowiązuje w przypadku przednich piast. Także tutaj występuje piasta przednia na 6 śrub oraz Center Lock. Montuje się je identycznie jak te w kole tylnym.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku