Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Rodzaj osi - przód
Ilość otworów
Kolor
Łożyska
Mocowanie tarczy
Montaż
Typ bębenka
Dodatkowe parametry
Piasta DARTMOOR X-Drive

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż

Kolor: biały

225.00 zł 120.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 47%
Producent: DARTMOOR

Dobrej jakości piasta przednia przeznaczona do użytku z osią o średnicy 20 mm. Opracowana do najcięższych zastosowań.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD23738
biały
Ilość otworów: 32, Montaż: przód Waga: 165 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
120.00 zł Cena kat. 225.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 47%

Ludzie, dla których MTB to nie tylko sport, ale i styl życia, silne zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych koncepcji, profesjonalizm-Dartmoor to warty uwagi producent znakomitych rowerów, ram, piast, gripów czy innych akcesoriów związanych ze światem dwóch kółek. Polska marka nie jest kolejną korporacją z rozwiniętym działem marketingu-to autentyczna drużyna pasjonatów współpracujących z utytułowanymi zawodnikami, takimi jak: Szymon Godziek, Tomas Zejda czy jeżdżący na BMX brat Szymona-Grzegorz. Owocami tej relacji są wytrzymałe, precyzyjnie działające i zaawansowane technologicznie komponenty czy rowery, wśród których znajdziemy m.in. znakomite modele hardtail takie jak Dartmoor Hornet czy Primal.
Piasta MTB V-brake przeznaczona jest do tradycyjnych rowerów górskich. Chodzi o jednoślady sprzed kilkunastu lat, w których nie montowano jeszcze hamulców tarczowych. Piasta tylna V-brake dostępna jest w różnych rozmiarach. Najpopularniejsze rozwiązanie to szerokość 135 mm oraz grubość 12 lub 10 mm (ta druga wersja w slangu określana jest jako piasta 135x10). W niektórych kołach tylnych występują piasty o rozstawie 142 i 150 mm. Również piasta przednia V-brake występuje w kilku wariantach. Najczęściej spotykany ma 100 mm szerokości oraz 15 mm grubości. Dość popularne są też przednie piasty 110 na 20 mm. Do nowszych rozwiązań należy piasta o rozstawie 110 mm i grubości 15 mm. Wybierając piastę do roweru MTB z hamulcami V-brake, należy wziąć pod uwagę także rodzaj używanego mechanizmu zębatkowo-zapadkowego. Chodzi o to, że niektóre modele współpracują z kasetą, a inne – z wolnobiegiem. Piasta V-brake na wolnobieg charakteryzuje się tym, że na jej kołnierzu wydrążony jest gwint, na który nakręca się zestaw kół zębatych. Tymczasem na piaście w wersji z kasetą nacięty jest wielowypust, na który nasuwa się zębatki. Bez względu na to, czy piasta jest kompatybilna z wolnobiegiem, czy z kasetą, przy jej doborze należy pamiętać o liczbie rzędów w mechanizmie zębatkowo-zapadkowym. Ten parametr jest z kolei powiązany z liczbą biegów w rowerze.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku