Koszyk

Koszyk jest pusty

Standardowe piasty rowerowe MTB

POLECAMY

5,0

1 opinia

-22% 141 zł
109 ,99 zł

POLECAMY

4,7

3 opinie

-30% 186 zł
129 ,99 zł

POLECAMY

-21% 229 zł
179 ,99 zł

Wyprzedaż

-32% 438 zł
299 ,99 zł

Wyprzedaż

-25% 714 zł
538 ,99 zł
Dostawa GRATIS

Wyprzedaż

4,7

3 opinie

-21% 714 zł
565 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-29% 101 zł
71 ,99 zł
4,0

1 opinia

-35% 168 zł
108 ,99 zł
-30% 218 zł
152 ,99 zł

Nowość

4,7

3 opinie

-4% 674 zł
649 ,99 zł
Dostawa GRATIS

Oświetlenie rowerowe

Logo Eyen

Niskie ceny
i świetna jakość

Zobacz ofertę

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej
Produkty z dostawą od 72 godzin
5,0

4 opinie

-25% 292 zł
219 ,99 zł
4,5

2 opinie

-29% 100 zł
70 ,99 zł
-27% 110 zł
79 ,99 zł
-28% 375 zł
269 ,99 zł
-26% 414 zł
305 ,99 zł
-19% 743 zł
599 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-24% 800 zł
611 ,99 zł
Dostawa GRATIS
769 ,99 zł
Dostawa GRATIS

Darmowa
dostawa

Dowiedz się więcej

Piasta MTB V-brake przeznaczona jest do tradycyjnych rowerów górskich. Chodzi o jednoślady sprzed kilkunastu lat, w których nie montowano jeszcze hamulców tarczowych. Piasta tylna V-brake dostępna jest w różnych rozmiarach. Najpopularniejsze rozwiązanie to szerokość 135 mm oraz grubość 12 lub 10 mm (ta druga wersja w slangu określana jest jako piasta 135x10). W niektórych kołach tylnych występują piasty o rozstawie 142 i 150 mm. Również piasta przednia V-brake występuje w kilku wariantach. Najczęściej spotykany ma 100 mm szerokości oraz 15 mm grubości. Dość popularne są też przednie piasty 110 na 20 mm, natomiast do nowszych rozwiązań należy piasta o rozstawie 110 mm i grubości 15 mm. Wybierając piastę do roweru MTB z hamulcami V-brake, należy wziąć pod uwagę także rodzaj używanego mechanizmu zębatkowo-zapadkowego. Chodzi o to, że niektóre modele współpracują z kasetą, a inne – z wolnobiegiem. Piasta V-brake na wolnobieg charakteryzuje się tym, że na jej kołnierzu wydrążony jest gwint, na który nakręca się zestaw kół zębatych. Tymczasem na piaście w wersji z kasetą nacięty jest wielowypust, na który nasuwa się zębatki. Bez względu na to, czy piasta jest kompatybilna z wolnobiegiem, czy z kasetą, przy jej doborze należy pamiętać o liczbie rzędów w mechanizmie zębatkowo-zapadkowym. Ten parametr jest z kolei powiązany z liczbą biegów w rowerze.