Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Ilość otworów
Rodzaj osi - przód
Kolor
Typ bębenka
Łożyska
Mocowanie tarczy
Montaż
Dodatkowe parametry
Piasta DT SWISS 350

(3)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

620.00 zł 549.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%
Producent: DT SWISS

Piasta tylna DT 350 wzorowana na legendarnym modelu 240s. Wyposażona w 4 łożyska maszynowe i bęnebek typu ratchet.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD104515
czarny
Ilość otworów: 32, Mocowanie szprych: standardowe, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył, Rodzaj osi - tył: 130 x 10 mm (QR), Typ bębenka: sram / shimano Waga: 265 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
549.00 zł Cena kat. 620.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%


DT Swiss to firma stworzona w 1994 roku przez Franka Böckmanna, Maurizio D'Alberto i Marco Zingga. Początkowo, jako małe przedsiębiorstwo, specjalizowała się w produkcji szprych do rowerów, by po latach stać się jednym z wiodących dostawców wysokiej jakości różnorodnych komponentów rowerowych. Wśród najbardziej znanych i cenionych wyrobów tej marki wymienić można koła DT Swiss, w tym koła szosowe i MTB, czy piasty DT Swiss, w tym popularny model DT Swiss 350. Firma chwali się wykorzystywaniem wyłącznie wysokogatunkowych materiałów oraz innowacyjnych technologii. Ciągle śledzi rowerowe trendy, aby zaopatrywać odbiorców w niezawodne produkty. DT Swiss to najlepszy wybór dla wszystkich entuzjastów rowerów, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.

Piasta szosowa to produkt, który wyróżnia się niską masą i wysokimi właściwościami aerodynamicznymi. W naszym sklepie dostępne są piasty szosowe ważące ok. 100 gramów (przód) oraz sporo poniżej 300 gramów (tył). Cechą charakterystyczną piasty Novatec szosa jest również szybkozamykacz. Ten rodzaj mocowania piasty do widelca eliminuje konieczność użycia kluczy i śrub. Dzięki temu wymiana przebitej na trasie dętki jest jeszcze szybsza i prostsza niż w przypadku mocowania na śruby. W przeciwieństwie do piast stosowanych w innych typach rowerów piasty do rowerów szosowych dostępne są w zasadzie w jednym rozmiarze. Przednia piasta do szosówki ma szerokość 100 mm. Natomiast z tyłu występuje piasta 130 mm. Grubość osi to odpowiednio 9 i 10 mm. Piasty torowe są 10 mm węższe od tych stosowanych w klasycznych szosach. Przy wyborze piasty do roweru szosowego należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Kryteriami wyboru może być np. rodzaj użytych łożysk, liczba łożysk i zapadek, liczba szprych w obręczy, która odpowiada liczbie otworów na kołnierzu. Przykładowo piasta 24h przeznaczona jest do kół z 24 szprychami. Jednak najważniejszy aspekt, który należy uwzględnić podczas wymiany piasty szosowej, to jej zgodność z napędem. Dla najbardziej wymagających użytkowników została stworzona piasta bębenek szosowy 11, czyli piasta obsługująca 11-rzędową kasetę. Jednak zwykle najwyższe modele współpracują też z tymi kasetami, które mają dwie-trzy tarcze mniej.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku