Cena (zł)
-
Marka
Ilość rzędów kasety
ilość tarcz
Ilość biegów
Mocowanie
Kolor
Prowadzenie linki
Typ
Dodatkowe parametry
Przerzutka przednia SRAM Apex

Brak opinii

(0)

Kolor: czarny

209.00 zł 159.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 24%
Producent: SRAM

Przerzutka przednia z grupy Apex mocowana na hak/obejmę. Zapewnia precyzyjną i szybką zmianę przełożeń.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD117858
czarny
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na obejmę, Prowadzenie linki: dolny ciąg Waga: 89 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
159.00 zł Cena kat. 209.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 24%

Przerzutka przednia SRAM Red 22

Brak opinii

(0)

Kolor: czarny-szary

465.00 zł 399.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 14%
Producent: SRAM

Przednia przerzutka SRAM Red, dzięki zastosowanej technologii Yaw, wprowadziła nową jakość zmiany przednich przełożeń. W połączeniu z korbą wyposażoną w trarcze X-GlideR, zapewnia najwyższą precyzję zmiany biegów.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD111675
czarny-szary
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na hak, Prowadzenie linki: dolny ciąg Waga: 69 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
399.00 zł Cena kat. 465.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 14%

Amerykańska firma Sram powstała kiedy na rynku istniało Shimano i długo, długo nic. Wprowadzając na rynek manetki obrotowe Gripshift i wykonane z grilonu przerzutki tylne w systemie ESP, Sram wstrząsnął światkiem rowerowym. Innowacje nadal są głównym celem Sram a oferta firmy aktualnie obejmuje wszystkie możliwe komponenty rowerowe. Ciągła współpraca z producentami rowerów i zawodnikami sprawia, że mamy do czynienia z produktami świeżymi a zarazem dopracowanymi i przetestowanymi. Do produktów Sram które zdobyły szczególne uznanie użytkowników należą: manetki Trigger, Gripshifty, przerzutki tylne, kasety w systemie Power Glide, łańcuchy i korby.
Przerzutki szosowe można podzielić wedle kilku kryteriów. Jednym z nich jest sposób mocowania. Przerzutki Shimano szosowe montuje się albo na hak, czyli bezpośrednio do ramy, albo na obejmę, czyli poprzez opaskę zakładaną na rurę podsiodłową. Mocowanie na hak czasem określa się z angielskiego jako direct mount albo braze-on. Wybierając Shimano przerzutki szosowe na obejmę, należy wziąć pod uwagę grubość rury. Ta ostatnia ma przeważnie średnicę 34,9 mm, ale spotyka się również cieńsze – 31,8 mm i 28,6 mm. W ostateczności problem braku kompatybilności można rozwiązać przez adapter. W starszych rowerach, tzw. oldtimerach, istotnym czynnikiem wyboru może być też sposób obsługi przerzutki. W tego typu jednośladach właściwa będzie przerzutka przednia szosowa górny ciąg. Można ją rozpoznać po tym, że manetki umiejscowione są nie na kierownicy, tylko u szczytu dolnej rury. Oprócz systemu mocowania w wyborze przerzutki przedniej do roweru szosowego bądź przełajowego ważna jest też liczba obsługiwanych blatów oraz rzędów. Rozwiązania z wyższych grup osprzętu, np. przerzutka przednia Ultegra, współpracują z dwoma tarczami oraz 9-11 rzędami. Powinny o tym pamiętać osoby, które przymierzają się do zakupu pierwszej kolarzówki lub stawiają pierwsze kroki w kolarstwie szosowym. Ze względu na większą liczbę lżejszych (miękkich) przełożeń dla nich lepszym wyborem może się okazać przerzutka z niższej klasy jakościowej, np. Claris albo Sora. Jakie przerzutki do roweru szosowego zatem wybrać? Warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przy niewygórowanej cenie gwarantują doskonałe osiągi i płynne działanie. Bardzo dobrym wyborem będzie przerzutka przednia Shimano 105, która zadowoli bardziej wymagających i doświadczonych użytkowników. Natomiast zwolenników absolutnej precyzji, wygody oraz nowinek elektronicznych zainteresuje przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2. To coś w rodzaju automatycznej skrzyni biegów w rowerze.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku