Cena (zł)
-
Marka
Ilość rzędów
Dedykowany do kasety
Długość
Stopniowanie
Materiał
Rodzaj
Kolor
Dodatkowe parametry
Mechanizm korbowy SR SUNTOUR XCR-D

(0)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

399.00 zł 289.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%
Producent: SR SUNTOUR

SR Suntour XCR-D to aluminiowy mechanizm korbowy przeznaczony do rowerów trekkingowych lub MTB. W komplecie znajduje się również suport BB-BKA008.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD119537
czarny
Długość: 175 mm, Ilość rzędów: 2, Stopniowanie: 36-22

W magazynie wysyłka w 24h

6 szt.
289.00 zł Cena kat. 399.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%

Mechanizm korbowy SR SUNTOUR VX

(0)

Kolor: czarny

od 99.00 zł
Producent: SR SUNTOUR

Jednorzędowy mechanizm korbowy VX 44T marki SR Suntour został wykonany ze stali i wyposażony w osłonę zapewniającą użytkownikowi bezpieczeństwo jazdy.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD119540
czarny
Długość: 175 mm, Ilość rzędów: 1, Stopniowanie: 44

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
99.00 zł Cena kat. 109.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 9%

DD119539
czarny
Długość: 175 mm, Ilość rzędów: 1, Stopniowanie: 48

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
99.00 zł Cena kat. 109.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 9%

Wiodący światowy producent komponentów amortyzujących takich jak widelce czy sztyce amortyzowane. SR Suntour produkuje i sprzedaje od kilku lat najwięcej amortyzatorów na świecie. Linie amortyzatorów NEX, NCX, XCR, XCM Raidon czy Axon zostały docenione przez szerokie grono użytkowników. Największą zaletą Suntoura jest wysoka jakość, trwałość i bezawaryjność w bardzo atrakcyjnej cenie.
Mechanizm korbowy to element układu napędowego w rowerze. W przypadku jednośladu typu MTB lub trekking składa się on z dwóch korb (ramion), trzech zębatek oraz pająka, który łączy ramię z koronką. Z technicznego punktu widzenia mechanizm korbowy Shimano stanowi mechanizm dźwignicowy, który przenosi energię kinetyczną korby - wytwarzaną przez obracające się nogi użytkownika - na energię kinetyczną wału i tym samym wprawia w ruch rower. Mechanizm korbowy w rowerze można podzielić na wiele sposobów. Pierwszy to liczba zębów w w kolejnych tarczach. Bardzo popularna jest też typologia ze względu na sposób mocowania do osi suportu. Wyróżnia się cztery metody przytwierdzania korb do suportu: klin, kwadrat, wielowypust, system zintegrowany. Mechanizm korbowy na kwadrat stosowany jest w tańszych jednośladach. Nazwa pochodzi od kształtu przekroju osi suportu oraz kształtu otworu w ramieniu. Oś z ramieniem łączona jest śrubą, która nadaje konstrukcji odpowiednią sztywność bez nadmiernego zużycia jej podzespołów. Klin i kwadrat to rozwiązania, które obejmują starsze korby rowerowe. Rodzaje nowsze, tj. wielowypust i systemy ze zintegrowaną osią, wdrożono z uwagi na lepszą w stosunku do poprzedników efektywność w przekazywaniu mocy, większą wytrzymałość oraz sztywność. Jeśli chodzi o mechanizmy mocowane na wielowypust i połączone z osią, nie ma jednego standardu. Każdy dostawca opracował swój, które nie jest kompatybilny z produktami konkurentów. Wybierając mechanizm korbowy Suntour czy innego producenta, trzeba mieć na uwadze przeznaczenie roweru (profil terenu) i styl jazdy. Bardziej zaawansowane osoby, które jeżdżą intensywnie, powinny wybrać mechanizm z dużą liczbą biegów oraz zębów w zębatkach.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku