Cena (zł)
-
Marka
Dedykowany do kasety
Długość
Ilość rzędów
Stopniowanie
Materiał
Rodzaj
Kolor
Dodatkowe parametry
Mechanizm korbowy SRAM Apex

Brak opinii

(0)

Kolor: czarny

575.00 zł 449.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%
Producent: SRAM

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD117820
czarny
Długość: 172,5 mm, Ilość rzędów: 2, Stopniowanie: 50-34

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
449.00 zł Cena kat. 575.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

Mechanizm korbowy SRAM Rival 22

Brak opinii

(0)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

759.00 zł 539.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
Producent: SRAM

Doskonała korba marki SRAM z szosowej grupy Rival. Lekka, wytrzymała, ze specjalnie wyprofilowanymi zębami w technologii Power-Glide.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD117837
czarny
Długość: 172,5 mm, Stopniowanie: 52-36

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
539.00 zł Cena kat. 759.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%

Amerykańska firma Sram powstała kiedy na rynku istniało Shimano i długo, długo nic. Wprowadzając na rynek manetki obrotowe Gripshift i wykonane z grilonu przerzutki tylne w systemie ESP, Sram wstrząsnął światkiem rowerowym. Innowacje nadal są głównym celem Sram a oferta firmy aktualnie obejmuje wszystkie możliwe komponenty rowerowe. Ciągła współpraca z producentami rowerów i zawodnikami sprawia, że mamy do czynienia z produktami świeżymi a zarazem dopracowanymi i przetestowanymi. Do produktów Sram które zdobyły szczególne uznanie użytkowników należą: manetki Trigger, Gripshifty, przerzutki tylne, kasety w systemie Power Glide, łańcuchy i korby.
Mechanizm korbowy szosowy, tak samo jak mechanizm stosowany w innych rowerach, zbudowany jest z ramion, tarcz i pająka. Niekiedy jako jego element wymienia się również oś suportu, z którą - w odmianach z wyższej półki - korba szosowa jest zintegrowana. Korby szosowe można podzielić ze względu na długość czy materiał wykonania. Jednak najpopularniejsze kryteria stanowią: mocowanie kół zębatych i standard mocowania osi. W mechanizmie szosowym koronki zwykle przykręca się pięcioma śrubami, a oś suportu ma 130 mm długości. Ramiona produkowane są z uszlachetnianej stali. W wyższych modelach ramiona powstają z aluminium, co ma wpływ na sztywność konstrukcji oraz wagę całego podzespołu i jednośladu. Świetny przykład to korba Shimano 105 i wyższa od niej o jeden poziom korba Ultegra. Obie klasy są używane przez profesjonalne grupy kolarskie oraz ambitnych amatorów. Korby rowerowe szosowe przystosowane są do pracy z dwoma blatami. W tych największych koronka ma od 50 do 53 zębów, w mniejszych - od 34 do 39. Jedynie niższe grupy osprzętu są wyposażone w trzeci, najmniejszy blat. Ma on zwykle 30 zębów. Właściwy dobór mechanizmu do stylu jazdy i możliwości wysiłkowych wpływa na efektywność przenoszenia mocy.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku