Cena (zł)
-
Marka
Dedykowany do kasety
Ilość zębów
Kolor
Dodatkowe parametry
Tarcza mechanizmu korbowego SRAM X01

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż

Kolor: czarny-srebrny

od 225.00 zł
Producent: SRAM

Tarcza mechanizmu korbowego Sram X01.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD113769
czarny-srebrny
Ilość zębów: 36

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
225.00 zł Cena kat. 329.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 32%

DD111911
czarny-srebrny
Ilość zębów: 34

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

225.00 zł Cena kat. 329.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 32%

DD113765
czarny-srebrny
Ilość zębów: 32

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
329.00 zł

DD86868
czarny-srebrny
Ilość zębów: 30

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

329.00 zł

Amerykańska firma Sram powstała kiedy na rynku istniało Shimano i długo, długo nic. Wprowadzając na rynek manetki obrotowe Gripshift i wykonane z grilonu przerzutki tylne w systemie ESP, Sram wstrząsnął światkiem rowerowym. Innowacje nadal są głównym celem Sram a oferta firmy aktualnie obejmuje wszystkie możliwe komponenty rowerowe. Ciągła współpraca z producentami rowerów i zawodnikami sprawia, że mamy do czynienia z produktami świeżymi a zarazem dopracowanymi i przetestowanymi. Do produktów Sram które zdobyły szczególne uznanie użytkowników należą: manetki Trigger, Gripshifty, przerzutki tylne, kasety w systemie Power Glide, łańcuchy i korby.
Zębatka korby to jeden z najważniejszych elementów mechanizmu korbowego i układu napędowego w rowerze. Jej jakość istotnie wpływa na efektywność pedałowania i przekazywania mocy na koła oraz płynność i głośność zmiany przełożeń. Zębatki rowerowe przednie można podzielić m.in. ze względu na wielkość, co ściśle wiąże się z przeznaczeniem jednośladu. Tarcza mechanizmu korbowego w rowerze szosowym jest zdecydowanie większa w stosunku do koronek używanych w innych typach bicykli, dlatego ma więcej zębów. Duża liczba zębów i spora średnica blatu umożliwia rozwijanie na takich jednośladach dużych prędkości (nawet 50-60 km/h). Innym kryterium podziału zębatek jest surowiec, z jakiego powstają. W niższych klasach sprzętu tarcza Shimano jest stalowa (np. segment Claris), w wyższych – aluminiowa (np. segment Ultegra w szosówkach i Deore XT w MTB). Zębatki rowerowe różnią się także standardem mocowania na korbie, czyli liczbą śrub i ich rozstawem określanym w milimetrach. Wybór mocowania zależy od stylu jazdy, typu roweru oraz samej korby. Co prawda istnieją cztery główne standardy przytwierdzania koronek do korby, ale oprócz nich spotkać można wiele rozwiązań nietypowych. W związku z tym zanim kupi się zębatki do korby XT, należy zmierzyć rozstaw śrub w tarczy i ustalić liczbę obsługiwanych blatów.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku