Cena (zł)
-
Marka
Dodatkowe parametry
Wspornik siodła DARTMOOR Fusion

(0)

Kolor: czarny

od 59.00 zł
Producent: DARTMOOR

Lekki wspornik siodła z mocowaniem w systemie Pivotal.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD24150
czarny
Długość: 130 mm, Średnica: 25,4 Waga: 198 g

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

59.00 zł Cena kat. 69.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 16%

DD24151
czarny
Długość: 200 mm, Średnica: 27,2 Waga: 198 g

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

59.00 zł Cena kat. 69.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 16%

DD23790
czarny
Długość: 400 mm, Średnica: 27,2 Waga: 240 g

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

64.90 zł Cena kat. 77.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 17%

DD28765
czarny
Długość: 400 mm, Średnica: 31,6 Waga: 310 g

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

64.90 zł Cena kat. 77.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 17%

DD95069
czerwony
Długość: 400 mm, Średnica: 31,6 Waga: 310 g

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

64.90 zł Cena kat. 77.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 17%

Ludzie, dla których MTB to nie tylko sport, ale i styl życia, silne zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych koncepcji, profesjonalizm-Dartmoor to warty uwagi producent znakomitych rowerów, ram, piast, gripów czy innych akcesoriów związanych ze światem dwóch kółek. Polska marka nie jest kolejną korporacją z rozwiniętym działem marketingu-to autentyczna drużyna pasjonatów współpracujących z utytułowanymi zawodnikami, takimi jak: Szymon Godziek, Tomas Zejda czy jeżdżący na BMX brat Szymona-Grzegorz. Owocami tej relacji są wytrzymałe, precyzyjnie działające i zaawansowane technologicznie komponenty czy rowery, wśród których znajdziemy m.in. znakomite modele hardtail takie jak Dartmoor Hornet czy Primal.
Wspornik siodła, zwany inaczej sztycą, to prosta rurka zakończona jarzmem, do którego mocowane jest siodło. Do budowy wsporników siodła najczęściej wykorzystuje się aluminium bądź włókna węglowe, rzadziej stal albo tytan. Najważniejszymi parametrami opisującymi wspornik siodła jest średnica (najpopularniejsze rozmiary to 27,2, 30,9 oraz 31,6 mm) oraz długość wspornika - za krótki może doprowadzić do zniszczenia ramy.
Wsporniki siodła dzielimy na standardowe, amortyzowane i regulowane. Standardowe to po prostu sztywna rurka zakończona jarzmem. Wsporniki amortyzowane dzięki medium ściskanemu (sprężyna lub elastomer), pozwalają ograniczyć wstrząsy, co przyczynia się do wzrostu komfortu jazdy. W takie wsporniki najczęściej wyposażone są rowery miejskie i trekkingowe. Wsporniki regulowane umożliwiają skokową lub płynną regulację wysokości siodła. Wysokością siodła steruje się dźwignią umieszczoną przy jarzmie lub manetką montowaną na kierownicy. Przy sterowaniu manetką przebieg przewodu może być zewnętrzny lub wewnętrzny, należy zwrócić uwagę, czy rama przystosowana jest do wewnętrznego prowadzenia przewodu. Tego typu sztycę najczęściej znajdziemy w wysokiej klasy rowerach AM/Enduro.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku