Cena (zł)
-
Marka
Dodatkowe parametry
Pokrowiec na pantograf SR SUNTOUR NCX / NEX

(1)

Kolor: czarny

28.00 zł 24.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%
Producent: SR SUNTOUR

Pokrowiec na pantograf amortyzowanego wspornika siodła NCX, NEX.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD91107
czarny

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
24.90 zł Cena kat. 28.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%

Wspornik siodła SR SUNTOUR SP12 NCX

(0)

Bestseller
Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

od 239.00 zł
Producent: SR SUNTOUR

Wysokiej jakości amortyzowany wspornik, który odciąża siedzenie i kręgosłup rowerzysty od nieprzyjemnych wstrząsów. 

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD52531
czarny
Długość: 350 mm, Średnica: 27,2 Waga: 710 g

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
239.00 zł Cena kat. 369.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%

DD52530
srebrny
Długość: 350 mm, Średnica: 27,2 Waga: 710 g

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
239.00 zł Cena kat. 369.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%

DD54507
czarny
Długość: 350 mm, Średnica: 31,6 Waga: 772 g

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
239.00 zł Cena kat. 369.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%

DD52529
srebrny
Długość: 350 mm, Średnica: 31,6

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
239.00 zł Cena kat. 369.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%

Wiodący światowy producent komponentów amortyzujących takich jak widelce czy sztyce amortyzowane. SR Suntour produkuje i sprzedaje od kilku lat najwięcej amortyzatorów na świecie. Linie amortyzatorów NEX, NCX, XCR, XCM Raidon czy Axon zostały docenione przez szerokie grono użytkowników. Największą zaletą Suntoura jest wysoka jakość, trwałość i bezawaryjność w bardzo atrakcyjnej cenie.
Wspornik siodła, zwany inaczej sztycą, to prosta rurka zakończona jarzmem, do którego mocowane jest siodło. Do budowy wsporników siodła najczęściej wykorzystuje się aluminium bądź włókna węglowe, rzadziej stal albo tytan. Najważniejszymi parametrami opisującymi wspornik siodła jest średnica (najpopularniejsze rozmiary to 27,2, 30,9 oraz 31,6 mm) oraz długość wspornika - za krótki może doprowadzić do zniszczenia ramy.
Wsporniki siodła dzielimy na standardowe, amortyzowane i regulowane. Standardowe to po prostu sztywna rurka zakończona jarzmem. Wsporniki amortyzowane dzięki medium ściskanemu (sprężyna lub elastomer), pozwalają ograniczyć wstrząsy, co przyczynia się do wzrostu komfortu jazdy. W takie wsporniki najczęściej wyposażone są rowery miejskie i trekkingowe. Wsporniki regulowane umożliwiają skokową lub płynną regulację wysokości siodła. Wysokością siodła steruje się dźwignią umieszczoną przy jarzmie lub manetką montowaną na kierownicy. Przy sterowaniu manetką przebieg przewodu może być zewnętrzny lub wewnętrzny, należy zwrócić uwagę, czy rama przystosowana jest do wewnętrznego prowadzenia przewodu. Tego typu sztycę najczęściej znajdziemy w wysokiej klasy rowerach AM/Enduro.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku