Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Dodatkowe parametry
Korek sterów BOPLIGHT TopCap

(0)

Wyprzedaż

Kolor: niebieski

21.90 zł 19.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 9%
Producent: BOPLIGHT

Innowacyjny aluminiowy korek do sterów z zintegrowaną śrubą do montażu przy rowerze. 

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD106859
niebieski
Waga: 5 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
19.90 zł Cena kat. 21.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 9%

Dzięki sterom możliwe jest skręcanie kierownicą w rowerze. W rowerach stosuje się dwa rozwiązania. System A-Head przy gładkiej rurze sterowej widelca oraz stery klasyczne (skręcane) przy gwintowanej rurze sterowej i mostku z tzw. "duszą" (rozporowy element wsadzany do rury sterowej). Stery klasyczne to starsze rozwiązanie spotykane w tańszych rowerach. Mogą współpracować z rurą sterową o średnicy 1 oraz 1-1/8 cala. Obecnie powszechnie stosuje się stery A-Head, które mogą być przystosowane do współpracy z rurami o średnicy 1", 1-1/8", 1,5" lub tapered (góra 1-1/8, dół 1,5 cala). Wyróżniamy trzy rodzaje sterów A-Head - stery zewnętrzne, półzintegrowane i zintegrowane. W przypadku sterów zewnętrznych miski wciskane są w główkę ramy, natomiast bieżnia i łożysko znajdują się poza główką ramy. Stery półzintegrowane mają miski osadzane w główce ramy, ale w tym przypadku bieżnia i łożysko znajduje się w jej wnętrzu. Stery zintegrowane natomiast nie mają misek wciskanych w ramę, a łożyska montuje się bezpośrednio w specjalnie przystosowanej główce ramy. Stery, w zależności od budowy, różnią się wysokością. Należy zwrócić na to uwagę szczególnie przy wymianie sterów. Warto wtedy zmierzyć długość rury sterowej widelca by sprawdzić, czy nowe stery nie okażą się za wysokie ( przy niższych sterach możemy zastosować podkładki dystansowe). W sterach stosowane są różnego rodzaju łożyska, najczęściej są to łatwe w serwisowaniu łożyska w wieńcach lub bezobsługowe, fabrycznie uszczelniane łożyska maszynowe.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku