Cena (zł)
-
Marka
Kolor
Dodatkowe parametry
Podkładki pod stery PRO

(3)

Kolor: srebrny

od 22.00 zł
Producent: PRO

Wysokiej jakości podkładka pod mostek wykonana z lekkiego i wytrzymałego stopu aluminium.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD84117
srebrny
Materiał: aluminium

W magazynie wysyłka w 24h

8 szt.
22.00 zł

DD104516
karbonowy
Materiał: carbon

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
45.00 zł Cena kat. 57.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

Podkładki pod stery PRO

(0)

Kolor: karbonowy

55.00 zł 45.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 18%
Producent: PRO

Wysokiej jakości podkładka pod mostek wykonana z lekkiego i wytrzymałego włókna węglowego.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD9518
karbonowy

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

45.00 zł Cena kat. 55.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 18%

Firma PRO to producent szerokiej gamy komponentów rowerowych, od bidonów, poprzez narzędzia po wyczynowe triatlonowe kierownice wykonane z włókien węglowych. Firma współpracuje z czołowymi drużynami kolarskimi i ich najlepszymi zawodnikami. Opinie tych topowych zawodników pomagają stworzyć jeszcze lepsze komponenty, które trafiają potem do nas, miłośników kolarstwa. PRO to świetny sprzęt o wyjątkowo modnym wyglądzie.
Dzięki sterom możliwe jest skręcanie kierownicą w rowerze. W rowerach stosuje się dwa rozwiązania. System A-Head przy gładkiej rurze sterowej widelca oraz stery klasyczne (skręcane) przy gwintowanej rurze sterowej i mostku z tzw. "duszą" (rozporowy element wsadzany do rury sterowej). Stery klasyczne to starsze rozwiązanie spotykane w tańszych rowerach. Mogą współpracować z rurą sterową o średnicy 1 oraz 1-1/8 cala. Obecnie powszechnie stosuje się stery A-Head, które mogą być przystosowane do współpracy z rurami o średnicy 1", 1-1/8", 1,5" lub tapered (góra 1-1/8, dół 1,5 cala). Wyróżniamy trzy rodzaje sterów A-Head - stery zewnętrzne, półzintegrowane i zintegrowane. W przypadku sterów zewnętrznych miski wciskane są w główkę ramy, natomiast bieżnia i łożysko znajdują się poza główką ramy. Stery półzintegrowane mają miski osadzane w główce ramy, ale w tym przypadku bieżnia i łożysko znajduje się w jej wnętrzu. Stery zintegrowane natomiast nie mają misek wciskanych w ramę, a łożyska montuje się bezpośrednio w specjalnie przystosowanej główce ramy. Stery, w zależności od budowy, różnią się wysokością. Należy zwrócić na to uwagę szczególnie przy wymianie sterów. Warto wtedy zmierzyć długość rury sterowej widelca by sprawdzić, czy nowe stery nie okażą się za wysokie ( przy niższych sterach możemy zastosować podkładki dystansowe). W sterach stosowane są różnego rodzaju łożyska, najczęściej są to łatwe w serwisowaniu łożyska w wieńcach lub bezobsługowe, fabrycznie uszczelniane łożyska maszynowe.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku