Cena (zł)
-
Marka
Ilość biegów
Kolor
Długość wózka
Mocowanie
Przeznaczenie
Dodatkowe parametry
Przerzutka tylna SRAM Apex

(0)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

269.00 zł 209.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%
Producent: SRAM

Przerzutka tylna oferujący wysoką szybkość i precyzję działania. Charakteryzuje się niską wagą oraz wysoką wytrzymałością. Wykorzystanie technologii Exact Actuation ratio pozwala na optymalizację precyzji działania przerzutki. Technologia WiFLi zapewnia szybszą zmianę i szeroki zakres przełożeń przy jednoczesnym obniżeniu wagi.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD28199
czarny
Ilość biegów: 10, Mocowanie: rama z hakiem Waga: 199 g

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
209.00 zł Cena kat. 269.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

Amerykańska firma Sram powstała kiedy na rynku istniało Shimano i długo, długo nic. Wprowadzając na rynek manetki obrotowe Gripshift i wykonane z grilonu przerzutki tylne w systemie ESP, Sram wstrząsnął światkiem rowerowym. Innowacje nadal są głównym celem Sram a oferta firmy aktualnie obejmuje wszystkie możliwe komponenty rowerowe. Ciągła współpraca z producentami rowerów i zawodnikami sprawia, że mamy do czynienia z produktami świeżymi a zarazem dopracowanymi i przetestowanymi. Do produktów Sram które zdobyły szczególne uznanie użytkowników należą: manetki Trigger, Gripshifty, przerzutki tylne, kasety w systemie Power Glide, łańcuchy i korby.
Kiedy regulacja tylnej przerzutki szosowej nie pomaga, trzeba przyjrzeć się stanowi podzespołów. Być może konieczna będzie wymiana któregoś z komponentów albo całej przerzutki. Może to być dobra okazja do zamontowania czegoś lepszego niż to, czego używaliśmy do tej pory. Czego konkretnie? Klasyfikacja przerzutek Shimano obejmuje siedem klas jakości. Na szczycie tej hierarchii znajduje się przerzutka tylna Shimano Dura-Ace. Na tle pozostałych wyróżnia się absolutną precyzją i lekkością. Bardzo dobrym wyborem będzie przerzutka tylna Shimano 105. Ta klasa osprzętu zadowoli wymagających użytkowników, którzy traktują jazdę na szosówce w kategoriach sportowych. Dlaczego? Sto piątka to przerzutka tylna szosowa 11 rzędów, zatem pozwala rozwinąć naprawdę dużą prędkość. Dostępne w niej przełożenia są na tyle różnorodne, że umożliwią wydajną jazdę w każdych warunkach terenowych i pogodowych. Miłośników sportowej jazdy nie zawiedzie również przerzutka tylna Tiagra, która obsługuje 10 rzędów. Zapewnia szybką i precyzyjną zmianę biegów. W dodatku posiada wiele rozwiązań, które dawniej były dostępne w najwyższych grupach sprzętowych, ale kosztuje o wiele mniej niż one. Montuje się ją tradycyjnie, czyli na śrubę (direct attachment). Alternatywę dla Tiagry stanowią przerzutki Sram Apex. Oczko niżej w typologii przerzutek Shimano jest przerzutka tylna szosowa 9 rzędów, czyli Sora. Oferuje ona szeroki zakres przełożeń, który zadowoli amatorów ścigania. Wyróżnia się też sportowym designem i łatwością serwisowania. Przerzutki tylne szosowe można również podzielić ze względu na posiadany wózek. Jeśli interesuje nas przerzutka tylna średni wózek, nie musimy się ograniczać. Praktycznie w każdej grupie jakościowej Shimano, poza najwyższą, dostępne są przerzutki wersji z krótkim (SS) i średnim (GS) wózkiem.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku