Dźwignie hamulcowe AVID FR 5

(8)

 Ergonomiczne dźwignie hamulcowe wykonane z kutego aluminium. 

Zobacz więcej...
54.90 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów: (8)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD15837
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: komplet, Wykończenie: połysk Waga: 152 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
Cena: 85.00 zł 54.90 zł Cena kat. 85.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%
54.90 zł

DD10221
Kolor:
srebrny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: komplet, Wykończenie: połysk Waga: 152 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

Cena: 85.00 zł 54.90 zł Cena kat. 85.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 35%
54.90 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [8]
  • Do hamulców mechanicznych klamki
  • Kolor czarny
  • Montaż komplet
  • Rodzaj mechaniczne
  • Waga real. [g] 152

Ergonomiczne dźwignie hamulcowe wykonane z kutego aluminium. Umożliwiają prostą regulację i szybki montaż. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Najważniejsze informacje:


    • Wykonanych z kutego aluminium.
    • Możliwość regulacji odległości dźwigni od kierownicy dzięki technologii Reach Adjustmen.
    • Konstrukcja Flat Rate Pull–stałe zapewnia równomierne ciągnienie linki co zwiększa precyzję pracy hamulców.
    • Możliwość montażu klamki po dowolnej stronie kierownicy.
    • Idealne do mechanicznych hamulców tarczowych.
    • Umożliwiają prosty montaż.
    • Technologia Bend Zone zapewnia zwiększoną odporność na uszkodzenia.
    TECHNOLOGIE:




    PRAWIDŁOWE USTAWIENIE KLAMEK - Zmaksymalizuj skuteczność hamowania:

    Krok: 1
    Planowanie prawidłowego ustawienia:

    Określ swoje preferencje dla rozmieszczenia komponentów na swojej kierownicy. Grafika przedstawia typową konfigurację.
    Uwaga: Jest to typowa konfiguracja, którą stosuje większość zawodników, ale nie jest to jedyny sposób, jak można to zrobić. Najpierw zapoznaj się z ulotką dołączoną do produktu.

    Krok: 2
    Ustawienie kąta i rozmieszczenie dźwigni:

    A.Wybierz miejsce, gdzie będziesz mógł usiąść na rowerze przyjmując pozycję do jazdy. Miej pod ręką narzędzia, ponieważ przydadzą się do regulacji.
    B.Ułóż dłoń na kierownicy, tak aby zaciśnięta pięść była na końcu chwytu. Trzymaj wszystkie palce owinięte wokół chwytu z wyjątkiem palca wskazującego. Rozszerz go wskazując na coś przed sobą. Następnie przesuń dźwignię hamulca aby początek klamki doszedł do wyciągniętego palca wskazującego. W tym momencie palec nie osiąga dźwigni idealnie, ale będzie to możliwe po wyregulowaniu zasięgu.
    C.Teraz sprawdź, czy po dociśnięciu klamki, palec jest w prostej linii z ramieniem. Gdy wszystko jest ułożone, dokręć śruby dźwigni.

    Uwaga: Jest to bardzo ważny element procesu. Zdarzają się tendencje do ustawiania klamki bez uścisku i zbyt blisko pełnej dłoni, co wpływa później podczas hamowania na niedostateczne przenoszenie siły i zmęczenie dłoni. Ustawienie końca dźwigni pod jeden palec, daję większą energię i efektywniejsze hamowanie.

    Uwaga: To ustawienie oznacza, że najczęściej będziesz używać jednego palca do hamulca, co może być dla ciebie nowe. Bądź pewny, to jest właściwa droga. Ten system pozwala przede wszystkim skupić siłę dłoni na trzymaniu kierownicy.

    Krok: 3
    Ustawienie zasięgu:

    Do dopasowanie hamulców służy pokrętło w przedniej części lub śruba w pobliżu przegubu na klucz imbusowy. Naszym celem jest, aby ustawić zgiętą dźwignię dokładnie u podstawy pierwszej kostki (grafika przedstawia klamki hamulców tarczowych).

    Krok: 4
    Dostęp do punktu regulacji:

    Funkcja ta pozwala bardzo szybko wyregulować zasięg dźwigni, gdzie klocki dochodzą do obręczy. Ta regulacja wpływa na efektywność i siłę hamowania. Ze względu na różnicę dłoni, każdy musi znalść swoje indywidualny punkt kontaktu klocków hamulcowych z obręczą. Dokręcając regulator, musisz wyczuć kiedu klocki osiągają najsilniejszy styk.


    Krok: 5
    Analogicznie dopasuj drugą stronę

    Krok: 6
    Ustawienie manetek przerzutkowych
    Teraz przyszedł czas na montaż manetek. Wyciągnij kciuk i przesuń mantekę do momentu aż dotknie kciuka w jak najwygodniejszym położeniu.

    Krok: 7
    Ride!
    Po zakończeniu instalacji i regulacji, sprawdź jeszcze "na sucho" jak działają hamulce i czy odpowiednio mocno klocki dociskają obręcz. Teraz jesteś gotowy do jazdy!
Recenzje produktu
Ocena klientów: (8)
  • Dodano: 2016-09-12

    Przez: deszczuone

    Świetna modulacja, super wygląd, wyrzymałość na najwyzszym poziomie

  • Dodano: 2016-06-07

    Przez: kazmik3

    Jedne z lepszych na rynku w tej cenie

  • Dodano: 2015-07-14

    Przez: acelentano2003

    Proste,funkcjonalne dzwignie bez udziwnień jakie miałem w Shimano (uchwyt do kierownicy obcierał mi palce-patent z uchylnym uchwytem porażka)

  • Dodano: 2015-07-14

    Przez: acelentano2003

    Proste,funkcjonalne dzwignie bez udziwnień jakie miałem w Shimano (uchwyt do kierownicy obcierał mi palce-patent z uchylnym uchwytem porażka)

  • Dodano: 2016-11-08

    Przez: www

    Najlepsze

  • Dodano: 2016-06-16

    Przez: dawid.sliwa.ph

    Godne uwagi i polecenia!

  • Dodano: 2016-07-02

    Przez: patryk_lewandowski

    Świetne klamki bez żadnych udziwnień, pancerne :)

  • Dodano: 2016-10-15

    Przez: makog

    Rewelacyjne klamki, jakość wykonania oraz ergonomia bardzo dobra, nawet nie warto kupować jakiś zamienników, klasa sama w sobie, Polecam.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku