Koła FULCRUM Racing Quattro LG

Brak opinii

(0)

Każdy detal w kołach Racing Quattro LG został zoptymalizowany tak, aby zaoferować użytkownikowi maksymalną wydajność w każdej sytuacji. Racing Quattro LG są aerodynamiczne, lekkie, wytrzymałe. Sprawdzą się na płaskich wyścigach i na długich podjazdach.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD104637
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: komplet, Rozmiar koła: 28" Waga: 1,73 kg
Dostępność:

Niedostępny

Bestseller
Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 28 cali / komplet / do kasety 11-rzędowej Shimano/SRAM
  • Kaseta/wolnobieg kaseta
  • Kolor czarny
  • Koło komplet
  • Mocowanie tarczy nie
  • Montaż komplet
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj osi - przód 9 x 100 mm (QR)
  • Rodzaj osi - tył 130 x 10 mm (QR)
  • Rozmiar koła 28"
  • Typ bębenka sram / shimano

Każdy detal w kołach Racing Quattro LG został zoptymalizowany tak, aby zaoferować użytkownikowi maksymalną wydajność w każdej sytuacji. Racing Quattro LG są aerodynamiczne, lekkie, wytrzymałe. Sprawdzą się na płaskich wyścigach i na długich podjazdach.
  • Wysokość obręczy: 35 mm
  • Szerokość obręczy zewnętrzna/wewnętrzna: 23,2mm / 17mm
  • Zalecana szerokość opony: 25-32mm
  • Szprychy cieniowane Aero ze stali nierdzewnej, mocowane w technologii Straight Pull
  • Piasty na łożyskach maszynowych
  • Przeznaczone do hamulców Cantilever
  • Liczba szprych: przód 16 / tył 21 - 7 z lewej i 14 z prawej strony - technologia 2:1 (Two-to-One)
  • Materiał obręczy: aluminuim
  • Bębenek kompatybilny z kasetą 11-rzędową Shimano
  • Pasują do kaset 8,9,10 i 11-rzędowych Shimano/SRAM oraz 9,10,11-rzędowych Campagnolo
  • Masa: 1725 g

Cechy Racing Quattro LG:

Obręcz o wysokości 35 mm stanowi idealną równowagę pomiędzy aerodynamiką, wydajnością, a właściwą sztywnością i wytrzymałością.


Powiększona aluminiowa obudowa piasty zwiększa sztywność koła jenocześnie redukując jego wagę. Regulowany system łożysk z wysokiej jakości stali zmniejszają tarcie i zapewniają maksymalną wydajność nawet w trakcie intensywnego użytkowania.


Powiększona obudowa piasty poprawia sztywność kół, natomiast szeroki kołnierz piasty po stronie napędu poprawia wytrzymałość oraz reakcję na każdą zmianę rytmu pedałowania.


Podwójnie cieniowane płaskie szprychy poprawiają aerodynamikę koła.


2:1 Two-to-One. Działanie w trakcie pedałowania dużych sił po stronie napędu powoduje straty energii, oraz niepożądane zmniejszenie naciągu szprych. Rozwiązaniem tego problemu jest podwojenie liczby szprych po prawej stronie tylnego koła.


Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku