Koło DT SWISS X 1900 Spline

Brak opinii

(0)

Koła X 1900 spełnią wymagania kolarzy MTB pod względem stosunkowo niskiej wagi, dużej wytrzymałości, nowoczesnego designu i atrakcyjnej ceny.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD96075
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rodzaj osi - tył: 142 x 12 mm, Rozmiar koła: 29" Waga: 1,01 kg
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD96076
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rodzaj osi - tył: 148 x 12 mm (boost), Rozmiar koła: 29" Waga: 1,02 kg
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD96069
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rodzaj osi - tył: 148 x 12 mm (boost), Rozmiar koła: 27,5" Waga: 960 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 29 cali / tylne / oś 12 mm
  • Kolor czarny
  • Koło tylne
  • Mocowanie tarczy na śruby
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - tył 142 x 12 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka sram / shimano

Koła X 1900 spełnią wymagania kolarzy MTB pod względem stosunkowo niskiej wagi, dużej wytrzymałości, nowoczesnego designu i atrakcyjnej ceny. Bardzo dobre parametry kół X 1900 osiągnięto dzięki zastosowaniu szerokich i lekkich obręczy, piast z bębenkiem o solidnych i precyzyjnie działających zapadkach oraz niezawodnych szprychach Straight Pull. Nowoczesny wygląd koła zawdzięczają atrakcyjnej grafice na obręczy oraz wysokiej jakości wykończeniu.

Najważniejsze informacje:

  • Do opon bezdętkowych
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 20 mm / 24 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Szprychy / nyple: DT Champion / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless oraz adapter do mocowania tarczy


Technologie:

Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Mocowanie koła na szybkozamykacz (Quick Release)
Precyzyjnie wykonana mufa do łączenia obręczy gwarantująca maksymalną wytrzymałość na występujące w czasie jazdy obciązenia.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania właściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.

Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.

Bębenek z pewnie i bezawaryjnie działającymi zapadkami.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku