Koło DT SWISS X 1900 Spline

(0)

Koła X 1900 spełnią wymagania kolarzy MTB pod względem stosunkowo niskiej wagi, dużej wytrzymałości, nowoczesnego designu i atrakcyjnej ceny.

Zobacz więcej...
399.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD96073
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rodzaj osi - przód: 15 x 100 mm, Rozmiar koła: 29" Waga: 865 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

5 szt.
Wyprzedaż
Cena: 538.62 zł 399.00 zł Cena kat. 538.62 zł
OSZCZĘDZASZ: 26%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 29 cali / przednie / oś 15 mm / centerlock
  • Kolor czarny
  • Koło przednie
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - przód 15 x 100 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka brak

Koła X 1900 spełnią wymagania kolarzy MTB pod względem stosunkowo niskiej wagi, dużej wytrzymałości, nowoczesnego designu i atrakcyjnej ceny. Bardzo dobre parametry kół X 1900 osiągnięto dzięki zastosowaniu szerokich i lekkich obręczy, piast z bębenkiem o solidnych i precyzyjnie działających zapadkach oraz niezawodnych szprychach Straight Pull. Nowoczesny wygląd koła zawdzięczają atrakcyjnej grafice na obręczy oraz wysokiej jakości wykończeniu.

Najważniejsze informacje:

  • Do opon bezdętkowych
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 20 mm / 24 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Mocowanie na hamulec tarczowy Center Lock (Shimano)
  • Szprychy / nyple: DT Champion / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless


Technologie:


Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Mocowanie tarczy hamulcowej wg systemu Center Lock na licencji Shimano.
Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.

Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła.
Mocowanie koła na szybkozamykacz (Quick Release).
Precyzyjnie wykonana mufa do łączenia obręczy gwarantująca maksymalną wytrzymałość na występujące w czasie jazdy obciązenia.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charakteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.

Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.

Bębenek z pewnie i bezawaryjnie działającymi zapadkami.
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku