Koło DT SWISS XR 1501 Spline One

Brak opinii

(0)

Nowoczesne koła do ścigania. Lekkie, wytrzymałe, przystosowane do systemu Tubeless Ready. XR 1501 Spline One przeznaczone są dla bardziej doświadczonych kolarzy.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD96130
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: na śruby, Montaż: przód, Rozmiar koła: 29" Waga: 710 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD99531
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: przód, Rozmiar koła: 29" Waga: 714 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD99526
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: przód, Rozmiar koła: 27,5" Waga: 628 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 29 cali / przednie / oś 15 mm / IS (na 6 śrub)
  • Kolor czarny
  • Koło przednie
  • Mocowanie tarczy na śruby
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - przód 15 x 100 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka brak


Nowoczesne koła do ścigania. Lekkie, wytrzymałe, przystosowane do systemu Tubeless Ready. XR 1501 Spline One przeznaczone są dla bardziej doświadczonych kolarzy preferujących jazdę XC. Precyzyjnie spawana obręcz, lekkie i mocne szprychy DT Competition Straight Pull, piasta wyposażona w bębenek z zapadkami Ratchet System sprawiają, że koła są szybkie nawet na wymagających technicznie trasach.

Najważniejsze informacje:

  • Do opon bezdętkowych
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 20 mm / 24 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Szprychy / nyple: DT Competition / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 100 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless oraz adapter do mocowania tarczy


Technologie:

Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach.
Dzięki procesowi spawania tworzy się najbardziej precyzyjne, lekkie i mocne łączenie obręczy. Spaw jest następnie dokładnie szlifowany, co zapewnia idealne ułożenie opony.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charakteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania właściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku