Koło SHIMANO Dura Ace WH-R9170-C40-TU Disc

(0)

Koło Shimano Dura Ace WH-R9170-C40-TU Disc przeznaczone jest do hamulców tarczowych. Obręcz z włókna węglowego przystosowano do użytku z szytkami.

Zobacz więcej...
4190.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125832
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 4190.00 zł

DD125833
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 4949.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj osi - przód 12 x 100 mm (E-Thru)
  • Rozmiar koła 28"
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Koło szosowe Shimano Dura Ace WH-R9170-C40-TU Disc przeznaczone jest do hamulców tarczowych. Superlekka obręcz wykonaną z włókna węglowego przystosowano do użytku z szytkami. Wyższy profil wpływa na obniżenie oporów powietrza. W tylnym modelu zastosowano układ OPTBAL. Rozwiązanie to polega na tym, że od strony napędu znajduje się dwa razy więcej szprych (16) niż po drugiej stronie (8), co zapewnia większą sztywność i trwałość. Model WH-R9170-C40-TU Disc posiada bębenek wykonany z tytanu oraz cieniowane, aerodynamiczne szprychy.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: szosa, triathlon
  • Materiał obręczy: włókno węglowe
  • Typ hamulca: tarczowy
  • Mocowanie tarczy Center Lock
  • Typ opony: szytka
  • Wysokość obręczy: 37 mm
  • Szerokość obręczy: 28 mm
  • Asymetryczna obręcz w tylnym kole
  • Liczba szprych: 24 (przód), 24 (tył)
  • Technologia OPTBAL
  • Szprychy cieniowane i spłaszczone
  • Łożyska z kulkami ze stali nierdzewnej
  • Bębenek wykonany z tytanu
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie i bębenku: kontaktowe
  • Kompatybilne z kasetami szosowymi 11-rzędowymi (10 rz. po zastosowaniu podkładki dystansowej)
  • Masa: 626 g (przód), 774 g (tył)

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku