Koło SHIMANO XT WH-M8000-B

(0)

Koło MTB Shimano Ultegra XT WH-M8000-B wyposażone jest w oś przelotową E-Thru w standardzie Boost. Przeznaczone jest do jazdy Cross-Country oraz All-Mountain.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125847
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rozmiar koła: 29"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
DD125848
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rozmiar koła: 29"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Koło MTB Shimano XT WH-M8000-B jest zoptymalizowane pod kątem wytrzymałości, niskiej masy oraz niezawodności. Asymetryczna konstrukcja obręczy wyrównuje naprężenie szprych po obu stronach zapewniając większą trwałość. W obu kołach producent zastosował osie przelotowe E-Thru w standardzie Boost, co poprawia sztywność i tym samym precyzję prowadzenia. Model WH-M8000-B jest kompatybilny z oponami bezdętkowymi.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: Cross-Country, All-Mountain
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Typ hamulca: tarczowy
  • Mocowanie tarczy Center Lock
  • Typ opony: dętkowa lub bezdętkowa
  • Połączenie obręczy: zgrzewane
  • Wysokość obręczy: 18,8 mm
  • Szerokość obręczy zewnętrzna/wewnętrzna: 23,9/20 mm
  • Asymetryczna obręcz
  • Liczba szprych: 28 (przód), 28 (tył)
  • Szprychy cieniowane 2,0-1,8-2,0 mm
  • Szerokość piasty O.L.D: 110 mm (przód), 148 mm (tył)
  • Sposób mocowania: oś przelotowa E-Thru 15x110 (przód), 12x148 (tył)
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie: labiryntowe i kontaktowe
  • Uszczelnienie łożysk w bębenku: kontaktowe
  • Szlifowane bieżnie łożysk
  • Liczba punktów zazębień: 36 (co 10 stopni)
  • Kompatybilne z kasetami MTB 8/9/10/11-rzędowymi
  • Zalecana szerokość opon: 1,90-2,25 cali
  • Masa: 843 g (przód), 1049 g (tył)

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku