Lampka MACTRONIC Laser LED

Brak opinii

(1)

Innowacyjna tylna lampa rowerowa Mactronic ze wskaźnikiem laserowym. Wyposażona w 5 diod LED oraz 2 lasery wyznaczające strefę bezpieczeństwa rowerzysty. Nowatorska lampka Mactronica wyświetla na jezdni linie wyznaczające szerokość którą zajmuje rowerzysta.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(1)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD55365
Kolor:
czarny-czerwony
Rozmiar/Cecha:
Waga: 125 g
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [1]
  • Kolor czarny-czerwony
  • Ładowanie usb nie
  • Zasilanie bateria
  • Źródło światła dioda LED
Innowacyjna tylna lampa rowerowa Mactronic ze wskaźnikiem laserowym. Wyposażona w 5 diod LED oraz 2 lasery wyznaczające strefę bezpieczeństwa rowerzysty. Nowatorska lampka Mactronica dodatkowo wyświetla na jezdni linie wyznaczające szerokość którą zajmuje rowerzysta. To zwiększające bezpieczeństwo rozwiązanie zostało nagrodzone na targach rowerowych Kielce Bike Expo.
  • Źródło światła: 5 diod LED oraz 2 wskaźniki laserowe
  • Zwiększone bezpieczeństwo rowerzysty
  • Zasilana 2 bateriami AAA
  • 3 Tryby pracy
  • Waga: 125g
  • Wymiary: 8 x 4,8 x 3,8 cm
  • Recenzje produktu
    Ocena klientów:

    Brak opinii

    (1)
    • Brak opinii

      Brak opinii

      Dodano: 2016-11-24

      Przez: zm4435

      Ta lampka sprzedawana jest pod kilkoma nazwami (np. MERIDA DE ONE HL-DE047, ROMET RED TYLNA 5x LED LASER, Lampka tylna Laser LED ze wskaźnikiem laserowym MACTRONIC, FoxFoto Lampka rowerowa laser) itp. Chodzi o tę samą lampkę. Jej przydatność jest niewielka. Mam dwie takie lampki w dwóch rowerach - testowane już ok. 8 miesięcy. Światło LED jest niewiele widoczne - takie samo można kupić za 7 zł. Atutem miało być światło laserowe - dlatego te lampki kupiłem dla bezpieczeństwa. Są to lampki z czerwonym laserem z tyłu. Teoretycznie to dobry pomysł: lasery wyświetlają dwie równoległe linie za wzłuż roweru, ALE to porażka - laser jest bardzo słaby i można sobie w pokoju po ścianie poświecić. Światło laserowe widzi sam rowerzysta i może osoba obok, ale nie widzi się tych dwóch linii lasera z odległości 20 metrów, gdy się jedzie za rowerem. A na pewno nie widzi tego światła laserowego na asfalcie kierowca samochodu, gdy świecą reflektory. Światło laserowe jest bardzo słabe. Przydatność tej lampy jest więc znikoma - zważywszy na paramatery, jest to kosztowny gadżet. Problemy są jeszcze dwa: (1) żeby zmienić baterie, trzeba odkręcić tylną ściankę, która jest na malutkie śruby - trzeba mieć z sobą zegarmistrzowski śrubokręt, bo inaczej nie odkręcimy malutkich śrubek! A w trasie te malutkie śrubki bardzo łatwo zgubić. Taki system to kompletny nonsens! (2) Zamocowanie lampki jest na plastykową śrubę i jest tak słabe, że po jeździe po nierównej powierzchni śruba się luzuje, a lampka zmienia pozycję i świeci w dół pod rower, zamiast świecić do tyłu. Strata pieniędzy - zważywszy na parametry, to kosztowny i nieprzydatny gadżet.

    4.7 /5
    95% klientów poleca ten sklep
    19 511 opinii od 2009 roku