Lemondka PROFILE DESIGN ADL

Brak opinii

(0)

Krótka aluminiowa lemondka z formą S-Bend przeznaczona jest do jazdy czasowej i do triathlonu.

Zobacz więcej...
439.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD113874
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Waga: 420 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Wyprzedaż
Cena: 490.00 zł 439.00 zł Cena kat. 490.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 10%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe średnica mocowania 26,0 i 31,8 mm
  • Kolor czarny
Amerykańska firma rodem z Los Angeles, której początki sięgają 1988 roku.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, wprowadzają wiele funkcjonalnych rozwiązań.
Opracowują plany dla innowacji w aerodynamice sprzętu, dopasowania i pełnej regulacji komponentów.
Debiutują pierwszą zintegrowaną nakładką z kierownicą triathlonową,
oraz systemem tylnego nawodnienia oraz przedniego pomiędzy ramionami.
Projektują komponenty i akcesoria rowerowe dla najlepszych triathlonistów świata.


Krótka aluminiowa lemondka z formą S-Bend, przeznaczona do jazdy czasowej i do triathlonu.

    CECHY:
    • Szerokie 40 mm wysięgniki dla lepszej ergonomii
    • Anatomiczna forma wysięgników S-Bend
    • Przy zastosowaniu UCM Bridge Draft Legal
    • Brak regulacji długości
    • Multi-Fit System do średnic zacisku 26,00 mmm i 31,8 mm


    DANE TECHNICZNE:
    • Średnica zacisku 26,0 mm i 31,8 mm
    • Materiał: aluminium 6061-T6
    • Kolor: czarny
    • Waga: 420g




Nazwa lemondka pochodzi od nazwiska Grega LeMonda, który w 1989 roku jako pierwszy zastosował podpórkę na kierownicy roweru umożliwiającą przyjęcie bardziej aerodynamicznej pozycji, wykorzystał ją na finałowym etapie czasówki podczas Tour de France. Stosowane są w triatlonie, kolarstwie torowym oraz w etapach na czas szosowych wyścigów kolarskich.

REGULACJA LEMONDKI:
1. Wysokość podłokietników - częstym problemem złego ustawienia, jest nieprzyjemne poczucie ciasnoty, gdy podczas pedałowania kolana podchodzą zbyt blisko klatki piersiowej. Dlatego konieczne jest zamontowanie podłokietników na odpowiedniej wysokości i szerokości, które pozwolą przy ustawieniu aerodynamicznej pozycji ciała na zachowanie pełnego komfortu jazdy.

2. Długość wysięgników - długość rączek powinna być tak ustawiona, aby można wygodnie trzymać ich koniec, mając czubek łokcia tuż przy końcu podłokietnika. Uzyskana poprzez to pozycja ciała, pozwala na przeniesienie ciężaru ciała na przód, i podparciu na najszerszej części przedramienia.

3. Kąt wysięgników - nie ma gotowej reguły wyznaczającej odpowiedni kąt, należy popróbować z jego ustawieniem, aż do momentu, w którym uzyskana pozycja ciał pozwoli na największy relaks ramion.

4. Szerokość podłokietników - należy je ustawić na tyle szeroko, do momentu uzyskania największej wygody łokci. Zbyt szerokie rozstawienie tworzy niepotrzebną przestrzeń, która minimalizuje cel aerodynamicznej pozycji. Natomiast zbyt wąskie wpływa na poczucie dyskomfortu. Idealna będzie tu zasada złotego środka, który zapewni komfort i pozwoli uzyskać aerodynamiczną pozycję ciała.


Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku