Mechanizm korbowy SHIMANO XTR FC-M9020

(0)

Najnowsza linia XTR to jedne z najbardziej zaawansowanych komponentów rowerowych. Mechanizm korbowy będący optymalnym kompromisem pomiędzy wagą, a sztywnością. Fenomenalnie sprawdzi się na zawodach, ale i podczas amatorskiego "kręcenia".

Zobacz więcej...
1115.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD79924
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: bez tarczy Waga: 563 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 1612.00 zł 1115.00 zł Cena kat. 1612.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 31%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość 175 mm
  • Dodatkowe bez tarczy / 175 mm / 1x11-rzędowy
  • Grupa XTR
  • Ilość rzędów 1
  • ilość tarcz 1
  • Kolor szary
  • Materiał aluminium
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Rodzaj zewnętrzne
  • Stopniowanie bez tarczy
Japońska firma założona w 1921 przez Shozaburo Shimano.
Jest to jeden z największych producentów części rowerowych na świecie.
Obok komponentów, produkuje również obuwie i odzież kolarską, akcesoria, środki czyszczące oraz narzędzia rowerowe.
Oprócz tego wytwarza akcesoria wędkarskie, snowboardowe oraz do gry w golfa.
Shimano jest najpopularniejszą marką części rowerowych na świecie.


Najnowsza linia XTR to jedne z najbardziej zaawansowanych komponentów rowerowych. Mechanizm korbowy będący optymalnym kompromisem pomiędzy wagą, a sztywnością. Fenomenalnie sprawdzi się na zawodach, ale i podczas amatorskiego "kręcenia".

CECHY
Właściwości:
    Ramię korby Hollowtech II do wyścigów XC
  • Nowatorska drążona konstrukcja (lewe ramię korby)
  • Wymienna ze wszystkimi nowymi tarczami XTR

  • Różne kombinacje przełożeń
  • 3x11: 40-30-20T
  • 2x11: 34-24T, 36-26T, 38-28T
  • 1x11: 30T, 32T, 34T, 36T (zębatka nie znajduje się w komplecie)

  • Standardowy współczynnik Q (168mm)
  • Wysoka wydajność pedałowania
  • Dostosowane do wyścigów

  • Hollowglide
  • Ażurowa konstrukcja tarcz z optymalną sztywnością wagą i wytrzymałością
Specyfikacja:
  • Seria: XTR 9020
  • Rok produkcji: 2015
  • Przeznaczony do napędu: 3 / 2 / 1 x 11 rzędowego
  • Przeznaczenie: MTB, Cross Country, Race, All Mountain, Trail, Enduro

  • Materiał:
  • Korby: aluminium anodowane
  • Oś: stal ocynkowana
  • Duża tarcza: tytan, aluminium, CFRP (anodowane)
  • Mała tarcza: aluminium platerowane
  • Długość korby: 175mm
  • Linia łańcucha: 50mm
  • Ramiona: 4-ramienny
  • Rozstaw śrub tarczy: 96/64mm
  • Zalecane Suport: SM-BB93 lub SM BB94-41A Hollowtech II
  • Technologie: Dyna-SYS11, Hollowtech, Hollowtech II, Hollowglide


TECHNOLOGIA
Każda generacja technologii Shimano to odzwierciedlenie bieżących czasów, potrzeb rowerzystów i niezbędnych technologii.
Zgodnie z tym dziedzictwem, kolejna generacja napędu, Dyna-Sys, przynosi legendarną jakość, trwałość i niezawodne działanie.
A wszystko to po to, aby spełnić rosnące oczekiwania dzisiejszych rowerzystów.

Dynamic Systems Engineering – w skrócie Dyna-Sys
  • jest to wszechstronne przeprojektowanie wielu przemyślanych szczegółów i funkcji, które jawią się jako całość, a nie jedynie składowa części
  • spaja rowerzystę, rower i trasę w jedną całość
  • intuicyjna kombinacja przełożeń jest ważna dla transferu siły rowerzysty poprzez napęd
  • optymalizacja zębatki ok. 32T jako Primary Driving Gear (główny bieg)
  • umożliwia rowerzystom wyposażenie roweru w najnowsze amortyzatory, a nawet te najcięższe
  • najbardziej strome i zabłocone trasy nie wytrzęsą najbardziej stabilnego napędu Shimano MTB
Dyna Sys 11
  • możliwość dysponowanie całym układem 11-rzędowym bez poświęcania niezbędnego rytmu
  • poprawia rytm dzięki rytmicznej progresji przełożeń w najczęściej wykorzystywanym zakresie
  • mniej zmiany przełożeń z przodu dzięki zoptymalizowanej liczbie zębów tarczy przedniej
  • rowerzysta kontroluje kadencję i zużycie energii dzięki małej różnicy przełożeń z tyłu
  • wydajna kombinacja przełożeń
  • większa prędkość przy tym samym wysiłku
  • wiele przełożeń z przodu pozwala utrzymać wyższą wydajność w całym zakresie


Próżniowa technologia zastosowana w zewnętrznej tarczy
Wydrążona konstrukcja tarczy o dużej sztywności obniża jej wagę, zachowując jednocześnie wytrzymałość.
Lepsze przenoszenie siły, szybsza i bardziej precyzyjna przednia zmiana przełożeń.


Najlepiej zrównoważona sztywność, wytrzymałość, niska waga i parametry obrotowe
  • Koncepcja koncentrująca się na stworzeniu idealnego mechanizmu korbowego, maksymalizującego przenoszenie mocy przez rowerzystę
  • Sztywność mechanizmu korbowego zapewnia wydajność pedałowania
  • Niska waga, jako kluczowy element, wspomaga jazdę na dłuższych dystansach, wymagających większego pedałowania
  • Optymalna równowaga pomiędzy sztywnością, a jak najmniejszą wagą
  • Technologia stosowana w ultra lekkim drążonym mechanizmie korbowym
  • Własna technologia kucia Shimano, zapewniająca sztywność
  • Integracja dolnej osi suportu z prawym mechanizmem korbowym
  • System zewnętrznego łożyska suportu oznacza lepsze rozłożenie wagi i stabilność pedałowania oraz wydajniejsze przenoszenie mocy
  • Umiejscowienie łożyska na zewnątrz ramy pozwala na osiągnięcie lepszego rozkładu wagi i wyższej stabilności
  • Uszczelnione łożyska zwiększają wytrzymałość i zachowują znakomite parametry obrotowe przez długi czas
Całkowicie zbalansowana sztywność mechanizmu , sztywności osi, umiejscowienia łożysk i innych czynników
Hollowtech II to po prostu najlepszy mechanizm korbowy dostępny na rynku
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku