Mechanizm korbowy SHIMANO XTR FC-M9020

Brak opinii

(0)

Mechanizm korbowy Shimano Deore XTR FC-M9020 przeznaczony jest do agresywnej jazdy Trail oraz Enduro. Mocna, sztywna konstrukcja odznacza się wyjątkową trwałością.

Zobacz więcej...
999.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD79924
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: bez tarczy Waga: 563 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 1612.00 zł 999.00 zł Cena kat. 1612.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 38%
999.00 zł

DD79917
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: 34-24 Waga: 630 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 2297.00 zł 999.00 zł Cena kat. 2297.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 57%
999.00 zł

DD79919
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: 36-26 Waga: 630 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 2297.00 zł 999.00 zł Cena kat. 2297.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 57%
999.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość 175 mm
  • Grupa XTR
  • Ilość rzędów 1
  • ilość tarcz 1
  • Kolor szary
  • Materiał aluminium
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Rodzaj zewnętrzne
  • Stopniowanie bez tarczy

Marka Shimano

Mechanizm korbowy Shimano XTR FC-M9020 zaprojektowany został z myślą o jeździe Trail lub Enduro. Ramię korby wykonano z kutego na zimno aluminium, które jest wysoce wytrzymałe i sztywne. W modelu FC-M9020 zastosowano technologię Hollowtech II ze zintegrowaną osią, co wraz z pustymi w środku ramionami przyczynia się do wzrostu sztywności i redukcji masy. Zastosowane zębatki (rozmiar 34, 36, 38 i 40T wykonano w technologii Hollowglide) zapewniają szybką i płynną zmianę przełożeń nawet przy dużym obciążeniu. Wersja Boost posiada linię łańcucha odsuniętą o 3 mm i przeznaczona jest do ram z rozstawem tylnych widełek 148 mm.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: All Mountain, Trail, Enduro
  • Przeznaczony do napędów 11-rzędowych
  • Ramiona korby wykonane z kutego na zimno aluminium
  • Oś wykonana z wytrzymałej stali
  • Wytrzymałe zęby z tytanu (duża zębatka w wersji dwurzędowej)
  • 4-ramienna asymetryczna konstrukcja (PCD: 96/64 mm)
  • Drążone zębatki wykonane w technologii Hollowglide (34, 36, 38, 40T)
  • Konstrukcja Hollowtech II ze zintegrowaną osią
  • Q-factor: 168 mm (174 mm w wersji Boost)
  • Zalecany wkład suportu: SM-BB93 / SM-BB94-41A
  • Masa: 656 g (40-30-22), 667 g (38-28), 649 g (36-26), 629 g (34-24)

    Różne kombinacje przełożeń:

  • 3x11: 40-30-22T
  • 2x11: 34-24T, 36-26T, 38-28T
  • 1x11: 30T, 32T, 34T lub 36T (dostępna wersja występuje bez tarczy)

    Linia łańcucha:

  • 50 mm (3-rzędowa)
  • 48,8 mm (2-rzędowa)
  • 51,8 mm (2-rzędowa Boost)
  • 50,4 mm (1-rzędowa)
  • 53,4 mm (1-rzędowa Boost)

Technologie:

Hollowtech II

Technologia Hollowtech II pozytywnie wpływa na sztywność mechanizmu korbowego, co przydaje się, nie tylko na dłuższych dystansach. Oś suportu jest w tym systemie zintegrowana z prawą korbą, dzięki czemu ogranicza się masę i zapewnia wysoką efektywność przenoszenia siły na napęd. Zewnętrzne łożyska suportu poprawiają stabilność i wpływają na lepsze rozłożenie masy.


HG-X11

11-rzędowe napędy z technologią HG-X11 posiadają płynniejszą zmianę przełożeń, co jest zasługą optymalizacji współpracy łańcucha, zębatek i obu przerzutek.


Hollowglide

Największa zębatka jest wydrążona, dzięki czemu obniżono masę przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Konstrukcja Hollowglide zapewnia efektywne przenoszenie siły i precyzyjną zmianę przełożeń.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku