Obręcz Stan's NoTubes ZTR Crest MK3

(0)

Obręcz Crest powstała z połączenia najlepszych cech obręczy Race oraz ZTR355 dzięki czemu cechuję się wyjątkowo niską masą oraz dużą wytrzymałością.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD103615
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Rozmiar koła: 27,5" Waga: 341 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD98618
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 28, Rozmiar koła: 29" Waga: 364 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD98619
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Rozmiar koła: 29" Waga: 364 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 27,5 cala / 32 otwory
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 27,5"
  • Typ hamulca tarczowy

MK3 to kolejna odsłona obręczy ZTR Crest. Szerokość zewnętrzna jest zwiększona do 23mm w celu poprawienia stabilności. Nowy model jest lżejszy o 25 g i sztywniejszy o 25% od poprzednika. Idealnie nadaje się do wyścigów XC i na maratony. Na bazie obręczy ZTR Crest MK3 w technologii BST i w połączeniu z płynem Stan’s NoTubes można zbudować koła doskonałe!

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: XC/Maraton
  • Ilość szprych: 28/32
  • Wykonana z mocniejszego stopu aluminium 6069
  • Optymalny rozmiar opony: 2.0-2.25
  • Wysokość: 15.8 mm
  • Szerokość wewnętrzna: 23 mm
  • Szerokość zewnętrzna: 26.3 mm
  • Niższy profil pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie opony do obręczy
  • Hamulce: tarczowe
  • Taśma: 25 mm


Stan’s NoTubes stosuje w swoich obręczach technologię BST, po rozwinięciu skrótu, znaną jako Bead Socket Technology. Czym dokładnie jest ta opatentowana technologia amerykańskiego producenta?





Bead Socket Technology – spolszczając oznacza to technologię poszerzonych ścianek bocznych obręczy. Idea zabiegu poszerzenia obręczy ma znacząco zwiększa parametry całego koła. Co więcej, obręcz nie tylko jest poszerzona, ale także obniżona, dzięki czemu komfort panowania nad rowerem podczas jazdy staje się lepszy, dzięki większej powierzchni opony przylegającej do podłoża. Dokładne działanie technologii BST przedstawia poniższy obrazek:





Poddając analizie powyższy schemat działania BST, można wysunąć następujące wnioski dla obręczy, w których zastosowano tą technologię:

  • Można stosować niższe ciśnienie w oponie
  • Niższe ciśnienie opony polepsza komfort prowadzenia
  • Polepszony komfort prowadzenia to zasługa większej powierzchni opony, przylegającej do podłoża
  • Podczas trudnych odcinków technicznych zmniejszone ciśnienie w oponie staje się kluczowe
  • Zwiększona zostaje wytrzymałość obręczy
  • Odpryski np. kamieni podczas jazdy nie będą tak uciążliwe dla koła
  • Obniżone ścianki pozwalają na zmniejszenie wagi obręczy
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku