Opona CONTINENTAL Classic Ride

(0)

Klasyczna opona Classic Ride jest przeznaczona do holenderek i rowerów miejskich, idealna do jazdy po asfalcie. Posiada odblaskowy pasek.

Zobacz więcej...
57.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD89249
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 1,6" Waga: 720 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 73.00 zł 57.90 zł Cena kat. 73.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

DD89233
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 1,4" Waga: 650 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 73.00 zł 59.90 zł Cena kat. 73.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 18%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa nie
  • Budowa drutowa
  • Dodatkowe 28x1,6 / (42-622) / drut
  • Kolor czarny
  • Pasek odblaskowy tak
  • Przeznaczenie mtb, trekking / miasto
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 42 mm
  • Tubeless ready nie
  • Typ drutowa

Klasyczna opona Opona Classic Ride jest przeznaczona do holenderek i rowerów miejskich, idealna na asfalt. Zapewnia niskie opory toczenia. Dla podniesienia bezpieczeństwa została wyposażona w odblaskowy pasek.

    CECHY:
    • Niskie opory toczenia.
    • Doskonała do miasta.
    • Płaski środek bieżnika minimalizuje opór przy jeździe na wprost.
    • Wycięcia na bokach odprowadzają wodę.
    • Oplot 66 TPI
    • Przystosowana do jazdy z dynamem
    • Technologia - Puncture ProTection
    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - opony miejskie / trekkingowe
    • Segment - Miasto
    • Warunki - Mieszane / Asfalt


    TECHNOLOGIA:

    Puncture ProTection – brak problemów przez cały dzień


    Szukając niezawodnej, opłacalnej opony do używania na co dzień, nie sposób pominąć oponę z oplotem Puncture ProTection. Ten niezwykle wytrzymały oplot łączy się z wzmocnionymi gumą ściankami bocznymi opony w celu zagwarantowania wysokiej ochrony przed przebiciem i zużyciem. To opony bez zbędnych dodatków, które mają jasne przeznaczenie i wysoką wytrzymałość.




    Osnowy i TPI
    Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.

    Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decydujeo specyfi cznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 2,54 cm. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breakermoże być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Wzależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastycznykauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w naszychsportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfi kacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.





Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku