Opona CONTINENTAL E.Contact

(2)

Opona Continental E. Contact wychodzi naprzeciw wymaganiom stawianym w e-bikach, gdzie ogumienie wystawione jest na masę akumulatora i większą szybkość.

Zobacz więcej...
109.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (2)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD91528
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 1,75" Waga: 935 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 152.00 zł 106.00 zł Cena kat. 152.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 30%

DD91540
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 1,4" Waga: 790 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

4 szt.
Wyprzedaż
Cena: 152.00 zł 109.00 zł Cena kat. 152.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%

DD91541
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 1,6" Waga: 930 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

2 szt.
Wyprzedaż
Cena: 152.00 zł 109.00 zł Cena kat. 152.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [2]
  • Bezdętkowa nie
  • Budowa drutowa
  • Dodatkowe 28x1,3/8 / (37-622) / drut
  • Kolor czarny
  • Pasek odblaskowy tak
  • Przeznaczenie mtb, trekking / miasto
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 37 mm
  • Tubeless ready nie
  • Typ drutowa

Opona Continental E. Contact wychodzi naprzeciw wymaganiom stawianym w e-bikach, gdzie ogumienie wystawione jest na masę akumulatora i większą szybkość.

CECHY:
    • Bieżnik zaprojektowany do różnych nawierzchni
    • Mocny oplot
    • Bezpieczny i solidny element każdego roweru
    • Wysokiej jakości wzmocniona osnowa (3 warstwy/180 TPI) z dodatkową gumą
    • Ochrona przed przebiciem SafetyPlus
    • Specjalnie opracowana dla większych wymagań stawianych oponom e-rowerów
    • Zapewnia niezawodną ochronę przed przebiciem i przecięciem
    • Pozwala uniknąć drogich napraw
    • Zapewnia gładką jazdę i minimalne opory toczenia
    • Wysoka elastyczność mieszanki gumy
    • Świetna i wszechstronna opona, która doskonale się zachowuje, tak na asfalcie, szutrze, jak i leśnych ścieżkach
    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - opony miejskie / trekkingowe
    • Segment - E-Bike
    • Warunki - Mieszane / Asfalt
    • TPI - 3/180


    TECHNOLOGIA:

    SafetyPlus Breaker – specjalnie dla e-rowerów


    Specjalnie dla e-rowerów połączyliśmy SafetySystem Breaker z wysoce elastycznym materiałem. Wynikiem tego działania jest niezwykle odporna na pęknięcia i przecięcia osnowa, która dzięki wysokiej elastyczności ma wyjątkowo niskie opory toczenia, co oszczędza energię akumulatora i środowisko. Oplot spełnia również wymagania szybszych e-rowerów, poruszających się z prędkościami do 50 km/h. Zostało również dostosowany do większego momentu obrotowego pojawiającego się w czasie przyspieszania e-rowerów, jak i wyższych szybkości w skręcie. To specjalistyczna opona do szybkich e-rowerów i rowerów z wypożyczalni.





    ECO – opony które oszczędzają prąd


    Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających prędkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką odporność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek dodatkowej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają również certyfi kat ECE-R 75, oznacza to, że mogą być wykorzystywane w szybkichrowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h.



    Osnowy i TPI
    Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.

    Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decydujeo specyfi cznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 2,54 cm. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breakermoże być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Wzależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastycznykauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w naszychsportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfi kacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.





Recenzje produktu
Ocena klientów (2)
  • Dodano: 2016-11-06

    Przez: a_baziak

  • Dodano: 2016-11-06

    Przez: a_baziak

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku