Opona CONTINENTAL Mud King ProTection

(0)

Opona, która pokazuje pazur! Bardzo sprawnie poradzi sobie na zjazdach nawet podczas deszczu, a jej agresywny design bezlitośnie radzi sobie nawet w głębokim błocie.

Zobacz więcej...
204.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD30147
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 1,8" Waga: 520 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 264.00 zł 204.90 zł Cena kat. 264.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa nie
  • Budowa zwijana
  • Dodatkowe 26 x 1,8 / (47-559) / zwijana
  • Kolor czarny
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 47 mm
  • Tubeless ready nie
  • Typ zwijana

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.


Opona Mud King - Let’s get dirty!

Opona, która pokazuje pazur! Bardzo sprawnie poradzi sobie na zjazdach podczas deszczu, a jej agresywny design bezlitośnie radzi sobie nawet w głębokim błocie.



    CECHY:
    • Perfekcyjna przyczepność w każdym terenie
    • Toczą się niezwykle gładko
    • Są trwałe i mają wysoką odporność na przebicia
    • Wyśmienity produkt dla najszybszych i najlepszych kolarzy górskich
    • Produkowane ręcznie przez doświadczonych specjalistów w Korbach w Niemczech
    • Najlepsze materiały w celu uzyskania najwyższej jakości i wyjątkowych właściwości
    • Doskonała jakość na użytek sportowy


    • Tam, gdzie kończą się możliwości innych opon, swoje pazury pokazuje Mud King
    • Zjazdy w deszczu z oponą Mud King – są królewską przyjemnością
    • Agresywny design bezlitośnie radzi sobie nawet w głębokim błocie
    • Wyjątkowo dobre samooczyszczenie
    • Małe opory toczenia
    • Dwuwarstwowy oplot, taki jak w oponach Kaiser i Baron
    • Dodatkowo wzmocniony technologią Apex Mud King opiera się podstępnym przebiciom

    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - opony MTB
    • Segment - 2.3 - MUD GH / 1.8 - MUD XC
    • Warunki - Luźna nawierzchnia / Mokro / Błoto
    • Pasujące dętki - MTB 26 Downhill / Freeride / MTB 26
    • TPI :
      2.3 - 6/360
      1.8 - 4/240
    • PSI - 50-65
    • PU - 2.3 -2 / 1.8 -6



    TECHNOLOGIA:

    BlackChili Compound


    BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

    Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

    Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



    Apex


    Stosowana od wielu lat w oponach do samochodów osobowych, technologia Apex skutecznie stabilizuje oponę na zakrętach. Technologia ta może być przydatna również w dużych oponach rowerowych: Apex jest to kauczukowy profil, który jest umieszczany między warstwami osnowy na stopce opony. Usztywnia on boczne ścianki opony minimalizując w ten sposób przesuwanie się opony względem obręczy pod działaniem dużych obciążeń poprzecznych. Ponadto usztywnione ścianki boczne zmniejszają ryzyko przebicia i zapobiegają spadaniu opony z obręczy. Te właściwości predestynują Apex do naszych opon downhill i freeride:Ciśnienie robocze można jeszcze bardziej obniżyć z korzyścią dla przyczepności bez pogorszenia własności opony podczas jazdy po łuku i bez zwiększenia ryzyka przebicia.


    ProTection – lubi ciężkie wyzwania.


    Technologia ProTection zapewnia oponom idealną kombinację płynnego toczenia się, przyczepności i odporności naprzebicia. Jest to możliwe dzięki dodatkowej warstwie ochronnej oplatającej oponę, co czyni ją dodatkowo odporną na uszkodzenia w każdym calu. Pomimo dodatkowej warstwy, opona ma znakomite właściwości tłumiące i jednocześnie trakcyjne na najbardziej wymagających ścieżkach. BlackChili zapewnia wymaganą płynność toczenia i przyczepność. Dodatkową zaletą niemieckiej technologii ProTection jest przygotowanie pod technologię Revolution Tubeless Ready, która umożliwia szybki montaż opony. W celu osiągnięcia optymalnych rezultatów z uszczelniaczem i użytkowaniem polecamy nowy uszczelniacz Continental RevoSealant.



    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy


    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.





Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku