Opona IRC G-Claw

(0)

Typowo wyścigowa opona przeznaczona na suche warunki. Ultraszybka i ultralekka. Wybierz ją jeśli jesteś w stanie zaakceptować obniżoną przyczepność w mokrych warunkach ale chcesz się cieszyć maksymalną prędkością. Wersja Tubeless Ready do użycia z płynem uszczelniającym.

Zobacz więcej...
169.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD103594
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 29", Szerokość: 2,0" Waga: 595 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

5 szt.
Cena: 239.00 zł 169.00 zł Cena kat. 239.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa tak
  • Budowa zwijana
  • Dodatkowe 29x2,0 cala (50-622) / zwijana / Tubeless Ready
  • ETRTO 50-622
  • Kolor czarny
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 29"
  • Szerokość 50 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ zwijana

Założona w 1926 roku, japońska firma IRC, od początku produkowała opony rowerowe. Aktualnie w jej ofercie znajdziemy różne typy ogumienia, produkowane w fabrykach w całej Azji. W Polsce znana głównie z popularnych opon MTB takich jak: Mythos XC, Mythos Slick czy Serac.
Aktualnie oferta firmy poszerzyła się o produkcję wyczynowych opon szosowych w coraz bardziej popularnej technologii "Tubless Ready". 90-cio letnia tradycja, szczególnie w przypadku firmy japońskiej, zobowiązuje do produkcji najwyższych jakościowo produktów.


Typowo wyścigowa opona przeznaczona na suche warunki. Ultraszybka i ultralekka. Wybierz ją, jeśli jesteś w stanie zaakceptować obniżoną przyczepność w mokrych warunkach, ale chcesz się cieszyć maksymalną prędkością!

Specyfikacja:
  • W oponie zastosowano technologię "Micro Gauge Inner". Wypełnienie w formie nano cząsteczek nie podnosi masy opony przy jednoczesnym zwulkanizowaniu ścianek. Dzięki temu opona łatwiej się instaluje. Uszczelniacz nie zużywa się w trakcie montażu opony więc większa ilość uszczelniacza zostaje w oponie żeby zadziałać w przypadku przebicia.
  • Wewnątrz opony znajdują się poprzeczne bruzdy, które w trakcie obracania się koła spieniają płyn uszczelniający, tak aby wypełniał całą objętość opony. Dzięki temu płyn szybko zadziała nawet w przypadku uszkodzenia boków opony.
  • Oplot 60 TPI zapewnia wysoką elastyczność i niskie opory toczenia
  • Wysoko wyspecjalizowany z ultra szybki bieżnik na suche warunki
  • Typowo wyścigowa mieszanka gumy dla optymalnej trwałości i przyczepności.
  • Opona spisuje się najlepiej na suchych i utwardzonych nawierzchniach.
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku