Piasta SHIMANO Deore XT FH-M8010

Brak opinii

(0)

Piasta tylna wyposażona w sztywny i wytrzymały system E-Thru służący do zacisku osi koła. Lekki system zapewniający niskie opory toczenia i wysoką trwałość.

Zobacz więcej...
229.99 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD88729
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: tył Waga: 359 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 324.00 zł 229.99 zł Cena kat. 324.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
229.99 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 32 otwory / oś 142x12 mm / centerlock
  • Grupa XT
  • Ilość biegów 10/11
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Łożyska kulkowe
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie tył
  • Rodzaj osi - tył 142 x 12 mm
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Piasta tylna wyposażona została w sztywny i wytrzymały system E-Thru służący do zacisku osi koła. Lekki system zapewnia niskie opory toczenia i wysoką trwałość.


CECHY:
  • E-Thru - System zacisku osi koła
  • Skośne łożyska kulkowe
  • Nowy lekki system z łożyskiem i osią
  • Niskie opory toczenia i wysoką trwałością
  • Wysoka sztywność
  • CenterLock
  • Łatwe do utrzymania, regulacji i wymiany łożyska stożkowe
SPECYFIKACJA:
  • Seria: Deore XT 8000
  • Zastosowanie: MTB, Cross Country, All Mountain
  • Kompatybilna z napędami 8,9,10 lub MTB 11 rzędowymi
  • System montażu: E-Thru 12mm
  • Szerokość montażowa: 142mm
  • System hamulcowy: Center Lock
  • Materiał:
    • korpus: aluminium anodowane
    • oś: aluminium anodowane
    • wolnobieg: stal
  • Ilość otworów: 32 otwory
  • Długość wału: 142mm
  • Średnica wału: 14mm
  • Średnica otworu: (lewa/prawa) 44/45 mm
  • Średnica kołnierza: (lewy/prawy) 52.8 / 53.8 mm
  • rozstaw kołnierza: 57,4mm
  • Offset: 6,4mm
TECHNOLOGIE:
    Cup & Cone Bearing
    Skośne łożyska kulkowe charakteryzują się większa wytrzymałóscią niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność. Łożyska skośne oznaczają również łatwiejszą konserwację, regulację oraz większą żywotność.
E-Thru
  • system zacisku osi koła niewymagający używania narzędzi do demontowania koła z widełek
  • dzięki budowie i powiększeniu średnicy jest sztywniejsze i bardziej wytrzymałe
  • występuje w trzech wariantach:
  • 15 mm - przednia piasta w rowerach górskich
  • 12 mm- tylna piasta w rowerach górskich
  • 8 mm- piasta z prądnicą w rowerach trekkingowych i miejskich
  • odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną
  • większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś 9 mm

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku