Przerzutka przednia SHIMANO XTR FD-M9020

Brak opinii

(0)

Najnowsza linia XTR to jedne z najbardziej zaawansowanych komponentów rowerowych. Zupełnie nowa przerzutka przednia ze zmienioną konstrukcją łącznie z prowadzeniem linki i mocowaniem do rury podsiodłowej High Clamp.

Zobacz więcej...
299.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD79659
Kolor:
czarny-srebrny
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na obejmę (High Clamp), Prowadzenie linki: boczny ciąg (front pull) Waga: 133 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 498.00 zł 299.00 zł Cena kat. 498.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 40%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe High Clamp / Side Swing / Side Pull
  • Grupa XTR
  • Ilość biegów 2
  • ilość tarcz 2
  • Kolor czarny-srebrny
  • Mocowanie na obejmę (High Clamp)
  • Prowadzenie linki boczny ciąg (front pull)
  • Przerz. prz. mocowanie na obejmę
  • Przerz.prz.ilosc biegów 2
  • Przerz.prz.ilość biegów tył 11
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Typ side swing
Najnowsza linia XTR to jedne z najbardziej zaawansowanych komponentów rowerowych. Zupełnie nowa przerzutka przednia ze zmienioną konstrukcją łącznie z prowadzeniem linki.

CECHY
  • Nowa konstrukcja Side Swing
  • Większy prześwit przy dużych kołach
  • Wydajne prowadzenie linki zapewnia lekką zmianę przełożeń
  • Wydajna zmiana przełożeń +50% w porównaniu z obecnym XTR
  • Zwiększona przyczepność w rowerach o dłuższym zawieszeniu bez ocierania łańcucha
  • Pasuje do tradycyjnych systemów mocowania
    Specyfikacja:
  • Seria: XTR 9020
  • Rok produkcji: 2015
  • Przeznaczenie: MTB, Cross Country, Race, All Mountain, Trail, Enduro
  • Materiał: aluminium
  • Napęd: 2 x 11
  • Kąt rury podsiodłowej: 66-69 st.
  • Linia łańcucha: 48,4mm
  • Rozmiar tarczy (max): 34-38T
  • Pojemność: 10T
  • Prowadzenie linki: Side-Pull

  • Wersje montażu:
  • High Clamp / Side-Swing / Side-Pull (34,9 / 31,8 / 28,6mm z adapterem)
  • Low Clamp / Side-Swing / Side-Pull (34,9 / 31,8 / 28,6mm z adapterem)
  • Direct Mount / Side-Swing / Side-Pull
  • E-Type / Side-Swing / Side-Pull
  • Kompatybilny z: HG-X11
  • Technologia: Side-Swing


TECHNOLOGIA
    Konstrukcja Side Swing
  • zwiększony prześwit pomiędzy oponą a ramą
  • dodatkowe 15 mm wolnej przestrzeni dla koła
  • idealne rozwiązanie dla dużego koła 29"
  • przeprojektowany mechanizm znajduje się tuż przy wózku, a nie przy obejmie

  • Nowe prowadzenie linki
  • nowe - boczne prowadzenie
  • krótsza linka, mniej zakrętów
  • system uproszczony do maksimum

  • Nowa konstrukcja sprężyny, krótsze ramię
  • przeprojektowana sprężyna napinająca
  • położona w osi pionowej, zamiast w poziomej
  • skrócenie ramienia pomiędzy osią obrotu, a punktem styku wózka z łańcuchem
  • ułatwiona zmiana przełożeń - wymaga użycia mniejszej siły

Każda generacja technologii Shimano to odzwierciedlenie bieżących czasów, potrzeb rowerzystów i niezbędnych technologii.
Zgodnie z tym dziedzictwem, kolejna generacja napędu, Dyna-Sys, przynosi legendarną jakość, trwałość i niezawodne działanie.
A wszystko to po to, aby spełnić rosnące oczekiwania dzisiejszych rowerzystów.
    Dynamic Systems Engineering – w skrócie Dyna-Sys
  • jest to wszechstronne przeprojektowanie wielu przemyślanych szczegółów i funkcji, które jawią się jako całość, a nie jedynie składowa części
  • spaja rowerzystę, rower i trasę w jedną całość
  • intuicyjna kombinacja przełożeń jest ważna dla transferu siły rowerzysty poprzez napęd
  • optymalizacja zębatki ok. 32T jako Primary Driving Gear (główny bieg)
  • umożliwia rowerzystom wyposażenie roweru w najnowsze amortyzatory, a nawet te najcięższe
  • najbardziej strome i zabłocone trasy nie wytrzęsą najbardziej stabilnego napędu Shimano MTB
    Dyna Sys 11
  • możliwość dysponowanie całym układem 11-rzędowym bez poświęcania niezbędnego rytmu
  • poprawia rytm dzięki rytmicznej progresji przełożeń w najczęściej wykorzystywanym zakresie
  • mniej zmiany przełożeń z przodu dzięki zoptymalizowanej liczbie zębów tarczy przedniej
  • rowerzysta kontroluje kadencję i zużycie energii dzięki małej różnicy przełożeń z tyłu
  • wydajna kombinacja przełożeń
  • większa prędkość przy tym samym wysiłku
  • wiele przełożeń z przodu pozwala utrzymać wyższą wydajność w całym zakresie
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku