Regulamin programu lojalnościowego

I. Postanowienia ogólne

  • Regulamin programu lojalnościowego określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego, zdobywania punktów i otrzymywania korzyści w zamian za zdobyte punkty.
  • Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
    • Konto Klienta – indywidualne konto użytkownika założone w Sklepie online na zasadach określonych przez regulamin Sklepu online;
    • Organizator - Dadelo S.A. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem KRS 0000708589, posiadająca kapitał zakładowy: 2 334 705,00 zł, NIP: 9532658437, Regon: 363292435, nr tel.: 52 363 40 50, adres e-mail: info@centrumrowerowe.pl;
    • Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora, która polega na zbieraniu punktów przez Uczestnika, w zamian za co może otrzymać opisane w Regulaminie korzyści. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych;
    • Regulamin - niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego;
    • Sklep online - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.centrumrowerowe.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu online, za pośrednictwem którego możliwe jest założenie Konta Klienta i przystąpienie do Programu;
    • Uczestnik – podmiot, który spełnia warunki przystąpienia do Programu lojalnościowego i wyraził wolę przystąpienia do niego na zasadach określonych w Regulaminie.

II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego

  • Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każdy podmiot, który łącznie spełnia następujące warunki:
    • zarejestrował w Sklepie online własne Konto Klienta zgodnie z regulaminem Sklepu online oraz
    • wyraził wolę przystąpienia do Programu i zaakceptował treść Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach Konta Klienta - z zastrzeżeniem dalszych postanowień Regulaminu.
  • Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi zawarcie umowy pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.

III. Punkty w Programie Lojalnościowym

  • Program Lojalnościowy polega na przyznawaniu przez Organizatora punktów (dalej: „Punkty”) Uczestnikowi, który nabył w Sklepie online towar lub usługę. Punkty mogą być wymieniane na opisane w Regulaminie korzyści. Liczba Punktów zależna jest od uiszczonej przez Uczestnika ceny za towar lub usługę.
  • Punkty przyznawane są przez okres 12 miesięcy, począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i pierwszego nabycia przez Uczestnika towaru lub usługi w Sklepie online (dalej: „Okres Naliczania Punktów”). Jeżeli podczas Okresu Naliczania Punktów Uczestnik dokona kolejnego nabycia towaru lub usługi w Sklepie online, za które zostaną mu przyznane Punkty, wówczas Okres Naliczania Punktów odnawia się na kolejne 12 miesięcy, licząc od dnia takiego jednorazowego zakupu. Jeżeli w trakcie trwania Okresu Naliczania Punktów Uczestnik nie dokona żadnych zakupów w Sklepie online, wówczas nowe Punkty przestają być naliczane, a Punkty uprzednio uzyskane przez Uczestnika i zgromadzone na Koncie Klienta przepadają i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
  • Przy określaniu czasu trwania Okresu Naliczania Punktów pomija się umowy sprzedaży towarów lub usług, które uległy następnie rozwiązaniu lub jeżeli Uczestnik skorzystał z prawa odstąpienia od umowy.
  • Z zastrzeżeniem ustępu 9 poniżej, Uczestnik otrzymuje Punkty w związku z zawarciem umowy sprzedaży towarów lub usług w Okresie Naliczania Punktów (w tym również od umowy, która spowodowała rozpoczęcie tego Okresu). Dla ustalenia, czy umowę zawarto w Okresie Naliczana Punktów, decydujące znaczenie ma data złożenia zamówienia.
  • Uczestnik, który dokonuje zakupów w Sklepie online, otrzyma Punkty pod warunkiem, że jest zalogowany do Konta Klienta.
  • Uczestnik nie otrzyma Punktów mimo nabycia towarów lub usług w Sklepie online jeżeli:
    • zamówienie zostało złożone w inny sposób niż w Sklepie online (np. w formie telefonicznej itd.),
    • Uczestnik dokonał nabycia w Sklepie online, ale bez uprzedniego zalogowania do Konta Klienta,
  • Każdy 1 zł wydany przez Uczestnika na zakupy w Sklepie w warunkach opisanych powyżej skutkuje przyznaniem Uczestnikowi 1 Punktu (1 zł = 1 Punkt). Wydanie niepełnej złotówki nie skutkuje przyznaniem Punktu.
  • Punkty przyznawane są po upływie okresu 30 dni od wykonania umowy sprzedaży towarów lub usług (tj. od doręczenia Uczestnikowi towarów lub wykonania usług) - pod warunkiem, że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana oraz pod warunkiem, że Uczestnik nie skorzysta z prawa odstąpienia od umowy.
  • W przypadku ustalenia, że Punkty przyznane zostały nienależnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży towarów lub usług zawartych poza Okresem Naliczania Punktów albo też umów, które uległy następnie rozwiązaniu lub gdy doszło do odstąpienia od umowy sprzedaży - Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone wcześniej Punkty. Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora o odebraniu Punktów.
  • Organizator może wedle własnego uznania organizować dodatkowe promocje polegające na przyznawaniu Uczestnikom Punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane w pkt. 1-10 powyżej.
  • Punkty są niezbywalne i niedopuszczalne jest ich przeniesienie na inną osobę.

IV. Vouchery i inne korzyści

  • Po zalogowaniu do Konta Klienta Uczestnik może zapoznać się z katalogiem korzyści, jakie można otrzymać w zamian za zdobyte Punkty. Do każdej korzyści będzie przypisana odpowiednia liczba Punktów.
  • Zgromadzone na Koncie Klienta Punkty mogą być wymieniane na vouchery, które uprawniają do uzyskania rabatu kwotowego na towary lub usługi dostępne w Sklepie online.
  • Organizator wystawi Uczestnikowi voucher o wartości 10 zł w zamian za 500 Punktów. Organizator nie przewiduje wystawiania voucherów o innej wartości niż 10 zł.
  • Vouchery wystawiane są w formie elektronicznej i przypisywane do Konta Klienta Uczestnika. Każdy voucher ma unikalny numer. Vouchery są niezbywalne.
  • Aby skorzystać z vouchera podczas zakupów w Sklepie online, należy dokonać zakupów po zalogowaniu do Konta Uczestnika i wyrazić wolę skorzystania z vouchera w witrynie Sklepu online. Skorzystanie z jednego vouchera spowoduje naliczenie 10 zł rabatu kwotowego. Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej liczby voucherów, z zastrzeżeniem, że nie może to spowodować zmniejszenia kwoty zamówienia poniżej wartości 1 zł (jeden złoty). Cena towaru po rabacie zostanie uwidoczniona na stosownym dokumencie księgowym wystawianym Uczestnikowi przez Organizatora (paragonie lub fakturze VAT).
  • Voucher wygasa po upływie 6 miesięcy od dnia wystawienia.
  • W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał voucher, voucher podlega zwrotowi. W takim wypadku zwrócony voucher widoczny będzie ponownie w Koncie Klienta. Postanowienie ust. 6 wyżej stosuje się odpowiednio.

V. Czas trwania Programu Lojalnościowego

  • Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 04.12.2019.
  • Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
    • Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 13 miesięcy wcześniej – tak, aby nie naruszać praw nabytych przez Uczestników.
    • Organizator umożliwi Uczestnikom zbieranie Punktów aż do zakończenia rozpoczętych już Okresów Naliczania Punktów, wymianę pozyskanych Punktów na korzyści, a także wymianę voucherów na rabaty zgodnie z Regulaminem.
  • W przypadku zakończenia Programu niewykorzystane Punkty Uczestnika oraz przyznane vouchery tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
  • Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie, w szczególności poprzez przesłanie Organizatorowi stosownego oświadczenia lub wybór właściwej opcji w ustawieniach Konta Klienta. Rezygnacja taka nie musi być połączona z żądaniem usunięcia Konta Klienta.
  • W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej Punkty oraz vouchery.

VI. Dane osobowe

  • Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem:
    • listownie: ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz,
    • mailowo: iod@centrumrowerowe.pl,
    • telefonicznie pod numerem: 52 363 40 50.
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000.
  • Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie spowoduje brak możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  • Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem umożliwienia im uczestnictwa w Programie Lojalnościowym mającym na celu motywowanie Uczestników do nabywania jego produktów i usług, a także celem prowadzenia niezbędnych rozliczeń związanych z tym Programem.
  • Podstawą prawną przetwarzania danych Uczestnika jest:
    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie, w jakim dane są wykorzystywane w celu prowadzenia Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem,
    • art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w zakresie, w jakim dane są wykorzystywane w celu spełnienia przez Organizatora spoczywających na nim obowiązków prawnych, w szczególności rozliczeniowych i podatkowych,
    • art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający w szczególności na promowaniu własnego Sklepu online i Sklepu stacjonarnego oraz sprzedawanych w nich produktów i usług, dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami, prowadzenie korespondencji i niezbędnej komunikacji z Uczestnikiem, itp.
  • Organizator nie będzie stosował wobec Uczestników zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  • Aby umożliwić i usprawnić działanie Programu Lojalnościowego, dane osobowe Uczestnika mogą zostać przekazane podmiotom trzecim. W szczególności mogą to być następujące podmioty: podmioty obsługujące Sklep online, podmioty odpowiadające za prowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
  • Organizator nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  • Dane będą przetwarzane przez okres czynnego uczestnictwa Uczestnika w Programie, a także później – przez czas niezbędny do dokonania rozliczeń i wywiązania się przez Organizatora z obowiązków prawnych związanych z Programem, nie dłużej jednak niż do czasu wygaśnięcia zobowiązań podatkowych oraz przedawnienia roszczeń, które mogą powstać w związku z uczestnictwem w Programie.
  • Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  • Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora oraz w przypadku, gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
  • W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora ( www.centrumrowerowe.pl/polityka-prywatnosci/).

VII. Reklamacje

  • W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
    • pocztą elektroniczną, na adres: info@centrumrowerowe.pl lub
    • w formie pisemnej na adres: Dadelo.pl Spółka Akcyjna, ul. Podleśna 17, 85-145, Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie, Polska.
  • Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w formie listownej, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.

VIII. Postanowienia końcowe

  • Niniejszy Regulamin dostępny jest na witrynie Sklepu pod adresem www.centrumrowerowe.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego/.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jeżeli wystąpi jedna z poniższych ważnych przyczyn:
    • wprowadzenie przez Organizatora nowych zasad działania Programu Lojalnościowego, w szczególności zasad dotyczących nabywania uczestnictwa w Programie lub nowych zasad naliczania Punktów, przyznawania korzyści lub rabatów, dodania nowych sklepów stacjonarnych, itp.,
    • zmiana reguł dotyczących przetwarzania danych osobowych, zmiana przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień Regulaminu, w szczególności przepisów o ochronie konsumentów, o komunikacji elektronicznej, o świadczeniu usług droga elektroniczną, o ochronie danych osobowych.
  • W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Uczestnicy zostaną poinformowani przez Organizatora o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji Konta Klienta. Informacja zostanie wysłana na co najmniej 14 dni przed wejściem w życie planowanych zmian. Zmiana Regulaminu nie będzie w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Uczestników.
  • W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami, do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu, właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu online i polityki prywatności Organizatora.
  • Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Organizatora, jako potencjalny punkt kontaktu w wyżej wskazanych sprawach, to: info@centrumrowerowe.pl.