Regulamin programu lojalnościowego określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego, zdobywania punktów i otrzymywania korzyści w zamian za zdobyte punkty.
Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
Konto Klienta – indywidualne konto użytkownika założone w Sklepie online na zasadach określonych przez regulamin Sklepu online;
Organizator - Dadelo S.A. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem KRS 0000708589, posiadająca kapitał zakładowy: 2 334 705,00 zł, NIP: 9532658437, Regon: 363292435, nr tel.: 52 363 40 50, adres e-mail: info@centrumrowerowe.pl;
Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora, która polega na zbieraniu punktów przez Uczestnika, w zamian za co może otrzymać opisane w Regulaminie korzyści. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych;
Regulamin - niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego;
Sklep online - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.centrumrowerowe.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu online, za pośrednictwem którego możliwe jest założenie Konta Klienta i przystąpienie do Programu;
Uczestnik – podmiot, który spełnia warunki przystąpienia do Programu lojalnościowego i wyraził wolę przystąpienia do niego na zasadach określonych w Regulaminie.
II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każdy podmiot, który łącznie spełnia następujące warunki:
zarejestrował w Sklepie online własne Konto Klienta zgodnie z regulaminem Sklepu online oraz
wyraził wolę przystąpienia do Programu i zaakceptował treść Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach Konta Klienta - z zastrzeżeniem dalszych postanowień Regulaminu.
Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi zawarcie umowy pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
III. Punkty w Programie Lojalnościowym
Program Lojalnościowy polega na przyznawaniu przez Organizatora punktów (dalej: „Punkty”) Uczestnikowi, który nabył w Sklepie online towar lub usługę. Punkty mogą być wymieniane na opisane w Regulaminie korzyści. Liczba Punktów zależna jest od uiszczonej przez Uczestnika ceny za towar lub usługę.
Punkty przyznawane są przez okres 12 miesięcy, począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i pierwszego nabycia przez Uczestnika towaru lub usługi w Sklepie online (dalej: „Okres Naliczania Punktów”). Jeżeli podczas Okresu Naliczania Punktów Uczestnik dokona kolejnego nabycia towaru lub usługi w Sklepie online, za które zostaną mu przyznane Punkty, wówczas Okres Naliczania Punktów odnawia się na kolejne 12 miesięcy, licząc od dnia takiego jednorazowego zakupu. Jeżeli w trakcie trwania Okresu Naliczania Punktów Uczestnik nie dokona żadnych zakupów w Sklepie online, wówczas nowe Punkty przestają być naliczane, a Punkty uprzednio uzyskane przez Uczestnika i zgromadzone na Koncie Klienta przepadają i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
Przy określaniu czasu trwania Okresu Naliczania Punktów pomija się umowy sprzedaży towarów lub usług, które uległy następnie rozwiązaniu lub jeżeli Uczestnik skorzystał z prawa odstąpienia od umowy.
Z zastrzeżeniem ustępu 9 poniżej, Uczestnik otrzymuje Punkty w związku z zawarciem umowy sprzedaży towarów lub usług w Okresie Naliczania Punktów (w tym również od umowy, która spowodowała rozpoczęcie tego Okresu). Dla ustalenia, czy umowę zawarto w Okresie Naliczana Punktów, decydujące znaczenie ma data złożenia zamówienia.
Uczestnik, który dokonuje zakupów w Sklepie online, otrzyma Punkty pod warunkiem, że jest zalogowany do Konta Klienta.
Uczestnik nie otrzyma Punktów mimo nabycia towarów lub usług w Sklepie online jeżeli:
zamówienie zostało złożone w inny sposób niż w Sklepie online (np. w formie telefonicznej itd.),
Uczestnik dokonał nabycia w Sklepie online, ale bez uprzedniego zalogowania do Konta Klienta,
Każdy 1 zł wydany przez Uczestnika na zakupy w Sklepie w warunkach opisanych powyżej skutkuje przyznaniem Uczestnikowi 1 Punktu (1 zł = 1 Punkt). Wydanie niepełnej złotówki nie skutkuje przyznaniem Punktu.
Punkty przyznawane są po upływie okresu 30 dni od wykonania umowy sprzedaży towarów lub usług (tj. od doręczenia Uczestnikowi towarów lub wykonania usług) - pod warunkiem, że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana oraz pod warunkiem, że Uczestnik nie skorzysta z prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku ustalenia, że Punkty przyznane zostały nienależnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży towarów lub usług zawartych poza Okresem Naliczania Punktów albo też umów, które uległy następnie rozwiązaniu lub gdy doszło do odstąpienia od umowy sprzedaży - Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone wcześniej Punkty. Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora o odebraniu Punktów.
Organizator może wedle własnego uznania organizować dodatkowe promocje polegające na przyznawaniu Uczestnikom Punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane w pkt. 1-10 powyżej.
Punkty są niezbywalne i niedopuszczalne jest ich przeniesienie na inną osobę.
IV. Vouchery i inne korzyści
Po zalogowaniu do Konta Klienta Uczestnik może zapoznać się z katalogiem korzyści, jakie można otrzymać w zamian za zdobyte Punkty. Do każdej korzyści będzie przypisana odpowiednia liczba Punktów.
Zgromadzone na Koncie Klienta Punkty mogą być wymieniane na vouchery, które uprawniają do uzyskania rabatu kwotowego na towary lub usługi dostępne w Sklepie online.
Organizator wystawi Uczestnikowi voucher o wartości 10 zł w zamian za 500 Punktów. Organizator nie przewiduje wystawiania voucherów o innej wartości niż 10 zł.
Vouchery wystawiane są w formie elektronicznej i przypisywane do Konta Klienta Uczestnika. Każdy voucher ma unikalny numer. Vouchery są niezbywalne.
Aby skorzystać z vouchera podczas zakupów w Sklepie online, należy dokonać zakupów po zalogowaniu do Konta Uczestnika i wyrazić wolę skorzystania z vouchera w witrynie Sklepu online. Skorzystanie z jednego vouchera spowoduje naliczenie 10 zł rabatu kwotowego. Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej liczby voucherów, z zastrzeżeniem, że nie może to spowodować zmniejszenia kwoty zamówienia poniżej wartości 1 zł (jeden złoty). Cena towaru po rabacie zostanie uwidoczniona na stosownym dokumencie księgowym wystawianym Uczestnikowi przez Organizatora (paragonie lub fakturze VAT).
Voucher wygasa po upływie 6 miesięcy od dnia wystawienia.
W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał voucher, voucher podlega zwrotowi. W takim wypadku zwrócony voucher widoczny będzie ponownie w Koncie Klienta. Postanowienie ust. 6 wyżej stosuje się odpowiednio.
V. Czas trwania Programu Lojalnościowego
Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 04.12.2019.
Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 13 miesięcy wcześniej – tak, aby nie naruszać praw nabytych przez Uczestników.
Organizator umożliwi Uczestnikom zbieranie Punktów aż do zakończenia rozpoczętych już Okresów Naliczania Punktów, wymianę pozyskanych Punktów na korzyści, a także wymianę voucherów na rabaty zgodnie z Regulaminem.
W przypadku zakończenia Programu niewykorzystane Punkty Uczestnika oraz przyznane vouchery tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie, w szczególności poprzez przesłanie Organizatorowi stosownego oświadczenia lub wybór właściwej opcji w ustawieniach Konta Klienta. Rezygnacja taka nie musi być połączona z żądaniem usunięcia Konta Klienta.
W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej Punkty oraz vouchery.
VI. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem:
listownie: ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz,
mailowo: iod@centrumrowerowe.pl,
telefonicznie pod numerem: 52 363 40 50.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie spowoduje brak możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem umożliwienia im uczestnictwa w Programie Lojalnościowym mającym na celu motywowanie Uczestników do nabywania jego produktów i usług, a także celem prowadzenia niezbędnych rozliczeń związanych z tym Programem.
Podstawą prawną przetwarzania danych Uczestnika jest:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie, w jakim dane są wykorzystywane w celu prowadzenia Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem,
art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w zakresie, w jakim dane są wykorzystywane w celu spełnienia przez Organizatora spoczywających na nim obowiązków prawnych, w szczególności rozliczeniowych i podatkowych,
art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający w szczególności na promowaniu własnego Sklepu online i Sklepu stacjonarnego oraz sprzedawanych w nich produktów i usług, dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami, prowadzenie korespondencji i niezbędnej komunikacji z Uczestnikiem, itp.
Organizator nie będzie stosował wobec Uczestników zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Aby umożliwić i usprawnić działanie Programu Lojalnościowego, dane osobowe Uczestnika mogą zostać przekazane podmiotom trzecim. W szczególności mogą to być następujące podmioty: podmioty obsługujące Sklep online, podmioty odpowiadające za prowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
Organizator nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Dane będą przetwarzane przez okres czynnego uczestnictwa Uczestnika w Programie, a także później – przez czas niezbędny do dokonania rozliczeń i wywiązania się przez Organizatora z obowiązków prawnych związanych z Programem, nie dłużej jednak niż do czasu wygaśnięcia zobowiązań podatkowych oraz przedawnienia roszczeń, które mogą powstać w związku z uczestnictwem w Programie.
Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora oraz w przypadku, gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
w formie pisemnej na adres: Dadelo.pl Spółka Akcyjna, ul. Podleśna 17, 85-145, Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie, Polska.
Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w formie listownej, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jeżeli wystąpi jedna z poniższych ważnych przyczyn:
wprowadzenie przez Organizatora nowych zasad działania Programu Lojalnościowego, w szczególności zasad dotyczących nabywania uczestnictwa w Programie lub nowych zasad naliczania Punktów, przyznawania korzyści lub rabatów, dodania nowych sklepów stacjonarnych, itp.,
zmiana reguł dotyczących przetwarzania danych osobowych, zmiana przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień Regulaminu, w szczególności przepisów o ochronie konsumentów, o komunikacji elektronicznej, o świadczeniu usług droga elektroniczną, o ochronie danych osobowych.
W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Uczestnicy zostaną poinformowani przez Organizatora o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji Konta Klienta. Informacja zostanie wysłana na co najmniej 14 dni przed wejściem w życie planowanych zmian. Zmiana Regulaminu nie będzie w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Uczestników.
W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami, do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu, właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu online i polityki prywatności Organizatora.
Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Organizatora, jako potencjalny punkt kontaktu w wyżej wskazanych sprawach, to: info@centrumrowerowe.pl.