Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Jeśli interesują Cię produkty dopracowane w każdym szczególe, to rower szosowy Lapierre Aircode DRS 5.0 został stworzony właśnie dla Ciebie. Zastosowane w nim rozwiązania zadowolą zarówno osoby o hobbystycznym podejściu do kolarstwa, jak i profesjonalnych zawodników, którzy biorą udział w dużych wyścigach. Rower wyposażono w standardową dla wersji szosowych kierownicę typu baranek. Zapewnia ona przynajmniej trzy możliwości ułożenia dłoni, co znacznie zwiększy komfort rowerzysty, zwłaszcza na wielokilometrowych trasach, podczas których ręce mogłyby drętwieć.

rower szosowy Lapierre Aircode DRS 5.0

Lekka, karbonowa rama

Model wyposażono w ramę wykonaną z niezwykle lekkiego karbonu. Z tego samego materiału powstał też widelec. Włókno węglowe charakteryzuje się nie tylko odpowiednią sztywnością, ale również wytrzymałością. W poczet jego zalet należy wliczyć także świetne tłumienie drgań, co znacznie zwiększa komfort jazdy, szczególnie na lekko popękanych nawierzchniach. Projektanci postawili na typowo szosową geometrię, która pozwala na przyjęcie aerodynamicznej, pochylonej sylwetki i szybką jazdę. Tym, co szczególnie rzuca się w oczy jest całkowicie kryte prowadzenie przewodów. Zostały one umieszczone nawet wewnątrz kierownicy, dzięki czemu całość prezentuje się fenomenalnie, a dodatkowo zmniejszone zostają opory powietrza działające na rower.

kierownica w rowerze Lapierre Aircode DRS 5.0

Niezawodny napęd Shimano

Aby w pełni wykorzystać siłę drzemiącą w mięśniach nóg, konieczny jest napęd, który przeniesie ją na tylne koło. Lapierre Aircode DRS 5.0 wyposażono w układ 2x11 składający się z wysokiej jakości komponentów Shimano, należących do popularnej, szosowej grupy 105. Korba 50-34T w połączeniu z kasetą o zakresie 11-30T oferują przełożenia odpowiednie na zróżnicowane ukształtowanie terenu. Dzięki temu znacznie łatwiej i szybciej pokonasz podjazdy oraz w krótszym czasie rozwiniesz dużą prędkość podczas jazdy po płaskiej nawierzchni. Przerzutki obsługiwane są za pomocą ergonomicznych klamkomanetek, co pozwoli Ci kontrolować pracę układu napędowego oraz hamulców.

Pewne hamowanie w każdych warunkach

Wysokie prędkości wymagają dużej siły hamowania, dlatego producent wyposażył rower w hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SM-RT70. Cechuje je świetna modulacja, co pozwala lepiej kontrolować prędkość, a dodatkowo wyróżniają się równie sprawnym działaniem w warunkach suchych, jak i mokrych. Przednia tarcza ma rozmiar 160 mm, natomiast tylna 140 mm.

Bezdętkowe opony

Na koła w rozmiarze 28” założono bezdętkowe opony Schwalbe One Raceguard. Gładki bieżnik i wysokiej jakości mieszanka gumowa gwarantują bardzo niskie opory toczenia, a jednocześnie doskonałą przyczepność na asfaltowych trasach. Dzięki temu pojedziesz szybciej, bezpieczniej i bardziej komfortowo.

Lapierre Aircode DRS 5.0 - wagaMasa roweru szosowego Lapierre Aircode DRS 5.0 w rozmiarze 59


 

Specyfikacja

Informacja

Rama

  • Rozmiar ramy 53 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta S (46)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight Carbon

Napęd

  • Napęd 2x11
  • Przerzutka przednia Shimano 105 FD-R7000-F, 2s
  • Przerzutka tylna Shimano 105 RD-R7000-GS, 11s
  • Manetki Shimano 105 ST-R7020
  • Mechanizm korbowy Shimano 105 FC-R7000, 50-34T, 175 mm
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 105 CS-R7000, 11-30T, 11s
  • Wkład suportu Shimano Press Fit SM-BB71-41B Hollowtech II

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano SM-RT70, tarcze 160/140mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss P1850 Spline 23 Center Lock 622x18 (tubeless compatible)
  • Opony p/t Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Lapierre, -5.7°, Ø: 31.8mm, 90mm
  • Wspornik siodła Lapierre Aero carbon 0mm offset
  • Siodło Prologo Dimension
  • Pedały VP-335 Clips&Strap
  • Kierownica Lapierre UD Carbon 400mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD184230

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz
Tabela rozmiarów
Rama rowerowa
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy 53 cm 55 cm 57 cm 59 cm 61 cm
Rozmiar koła 28" 28" 28" 28" 28"
Wzrost 160 - 172 170 - 182 180 - 190 188 - 195 195 - 202
HT Długość główki ramy 120 140 160 180 200
SA Kąt rury podsiodłowej 74 74 73,5 73,5 73,5
HA Kąt główki ramy 72 73 73 74 74
BB Drop 67 67 67 67 67
TT Efektywna długość górnej rury 531 547 568 587 605
Reach 383 393 403 415 428
ST Długość rury podsiodłowej 460 490 520 550 580
Stack 516 538 557 580 600
WB Baza kół 981 989 1005 1014 1032
CS Długość tylnych widełek 405 405 405 405 405
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta LAPIERRE

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >> efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Rozmiar koła 28"
Wzrost 160-172
ST Długość rury podsiodłowej 460
TT Efektywna długość górnej rury 531
HT Długość główki ramy 120
SA Kąt rury podsiodłowej 74
HA Kąt główki ramy 72
CS Długość tylnych widełek 405
WB Baza kół 981
Reach 383
Stack 516
BB Drop 67

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy dwa rodzaje przesyłki kurierskiej oraz odbiór złożonego roweru w punkcie.

  • Złożony rower
    Rower złożony przez specjalistę
    Odbiór w punkcie w Twoim mieście
    Koszt wysyłki do serwisu:

    Gratis!

    Cena złożenia roweru zależy
    od wybranego punktu odbioru.
    Zamów darmowe dostarczenie roweru do najbliższego punktu odbioru. Rower zostanie złożony przez specjalistę, który przygotuje go do jazdy. Koszt montażu klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
  • Rozkręcony rower w kartonie
    Rower do samodzielnego montażu
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Jesteś doświadczonym rowerzystą? Potrafisz sam złożyć rower i przygotować do sezonu? Jeśli składanie roweru sprawia Ci przyjemność wybierz dostawę roweru do własnego montażu. Zostanie on przesłany w fabrycznym stanie.
  • Złożony rower w kartonie
    Rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Posiadasz podstawową wiedzę na temat roweru? Zamów model wstępnie złożony i wyregulowany! Wystarczy, że samodzielnie wyprostujesz kierownicę, przykręcisz pedały i mostek. Kilka prostych kroków wystarczy do przygotowania roweru do jazdy.